پیام سپاهان
آرپی‌جی محمدی‌مهر به قلب تیم مهدی پاشا
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 00:21:01
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نیم‌فصل دوم را با مجتبی حسینی آغاز کرده موفق شد با برتری 2 بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز به دومین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با تغییرات اساسی خودش را آماده جنگیدن در نیم‌فصل دوم کرده با وجود شکست هفته گذشته مقابل فولاد در این مسابقه با توپ پر وارد زمین شد و مثل دیدار برابر نساجی در ثانیه‌های ابتدایی به‌وسیله مجتبی حق‌دوست دروازه ماشین‌سازی را باز کرد.
در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و میزبان نبض بازی را در اختیار گرفت و با همان یک گل به رختکن رفت.
در نیمه دوم نیز همه‌چیز متعادل پیش رفت و هر دو تیم فرصت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و بازی تا دقیقه 70 بازی یک بر صفر ادامه پیدا کرد.
دقیقه 71، تیم فوتبال ذوب آهن از فاصله تقریبا 40 متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که فرشاد محمدی‌مهر با یک شوت سرکش و استثنایی توپ را به تور ماشین‌ها دوخت.
نکته جالب اینکه پیش از این محمدی‌مهر یک‌بار در بازی با گل‌گهر چنین شوتی زد که توپ با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرده بود.
شروع خوب مجتبی حسینی در ذوب آهن می‌تواند نوید بازگشت روز‌های خوب به اردوی ذوب‌آهن را بدهد.
آن‌ها با 14 امتیاز و بالاتر از ماشین‌سازی و نساجی در جایگاه چهاردهم جدول ماندند و حالا 4 امتیاز با سایپا رده سیزدهمی فاصله دارند.
شاگردان مجتبی حسینی 23 اسفندماه باید در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شهرقدس به‌مصاف پیکان بروند.
انتهای پیام/ش

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246561/آرپی‌جی-محمدی‌مهر-به-قلب-تیم-مهدی-پاشا
بستن   چاپ