پیام سپاهان
سرمربی ذوب‌آهن: نقش ضربات ایستگاهی در فوتبال امروز، تعیین‌کننده است
شنبه 16 اسفند 1399 - 21:28:08
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نقش ضربات ایستگاهی در فوتبال امروز بسیار تعیین‌کننده است و بازیکنانم باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند چون اگر در یک سوم دفاعی زیاد خطا کنیم به مشکل برخواهیم خورد.

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی حسینی، شامگاه شبنبه پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری مجازی افزود: دیدار مهمی را با توجه به شرایط تیم خود در جدول لیگ برتر پشت سرگذاشتیم و توانستیم با تلاش بازیکنان، پیروز میدان شویم.
وی با اشاره به اینکه دیدار پُراسترس و حساسی را مقابل تیم جوان ماشین‌سازی تبریز با پیروزی پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: تیم ذوب‌آهن حدود یک سال در زمین خود در ورزشگاه فولادشهر پیروزی کسب نکرده و این موضوع باعث شده بود که به تیم فشار دوچندانی وارد شود و بازیکنان ما از نظر روحی و روانی، وضعیت خوبی نداشته باشند.
وی ادامه داد: با این حال از نظر روحی و روانی بازیکنان خود را به شرایط مطلوب رساندیم و در همان ابتدای بازی به یک گل خوب و مهم دست یافتیم.
حسینی اظهار داشت: در دیدار امروز، بخوبی تیم جوان ماشین‌ سازی را کنترل کردیم و فرصت‌های خوب گلزنی دیگری را نیز از دست دادیم ولی در ادامه کار موفق بودیم.
وی گفت: بعد از سوپرگلی که بازیکن ما فرشاد محمدی‌مهر زد، بازی به پایان رسید با اینکه می‌توانستیم گل‌های دیگری را هم بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: با این پیروزی، کمی تیم خود را سروسامان دادیم،البته باید با تمرینات بیشتر و صحبت با بازیکنان در راه رفع مشکلات تیم گام برداشت و در ادامه کار موفق عمل کرد.
به گزارش ایرنا، از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از هفته هفدهم در دور برگشت، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و ماشین سازی تبریز از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به قضاوت روح‌الله شریفی برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه 2 بر صفر، میهمان تبریزی خود را شکست دهد.
ذوب‌آهن با این نتیجه نخستین پیروزی خود را با مربی جدیدش کسب کرد.
با این نتیجه ذوب‌آهن با 14 امتیاز در جایگاه چهاردهم و ماشین سازی تبریز با 9 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.
برچسب‌ها
سید مجتبی حسینی ماشین سازی تبریز ذوب آهن اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246542/سرمربی-ذوب‌آهن--نقش-ضربات-ایستگاهی-در-فوتبال-امروز،-تعیین‌کننده-است
بستن   چاپ