پیام سپاهان
وضعیت آموزش‌های مجازی دانشگاه آزاد+فیلم
شنبه 16 اسفند 1399 - 13:59:32
پیام سپاهان - پیام نجفی رئیس دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص وضعیت دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در دوران کرونا اظهار داشت: با آغاز بیماری کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان کلاس‌های مجازی دانشجویان را بدون وقفه آغاز کرد و کلاس‌های مجازی شروع و در موعد مقرر برگزار و امتحانات به‌صورت مجازی آغاز شد.
او درباره آموزش‌های مجازی دانشگاه‌های آزاد در سامانه آموزشیار گفت: سعی می‌کنیم کلاس‌ها را با کمترین اشکال پیش ببریم.
سامانه آموزشیار یک سامانه یکپارچه در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است که انجام آن نیاز به یک همت بزرگ داشت.
نجفی با اشاره به مشکلات این سامانه ادامه داد: هر حرکت بزرگ قطعا تا شروع بهره‌برداری کامل با اشکالاتی مواجه است؛ اما این سامانه به‌صورت مرکزی هدایت و هیچ تفاوتی بین هیچ واحد دانشگاهی نخواهد بود و بسیاری از کار‌های دانشجویان به صورت متمرکز انجام خواهد شد.
رئیس دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در پایان با ارائه توضیحاتی درخصوص وظایف سامانه آموزشیار گفت: از این رو روند فارغ التحصیلی، ثبت نمرات و فعالیت‌های آموزشی در فضای گسترده‌تری شکل گرفته و امور دانشجویان در دراز مدت در شرایط بهتری انجام می‌شود هرچند که ممکن است در آغاز با نواقصی همراه باشد؛ اما به مرور در حال رفع مشکلات هستیم. در این سامانه بر روی رفع کامل نیاز‌های دانشجو تاکید و تمرکز شده است.
انتهای پیام/ی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246301/وضعیت-آموزش‌های-مجازی-دانشگاه-آزاد-فیلم
بستن   چاپ