پیام سپاهان
سفر نوروزی شیوع کرونا را تشدید می‌کند
شنبه 16 اسفند 1399 - 13:58:17
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: سفرهای نوروزی باید محدود و یا با صلاح‌دید ستاد ملی کرونا ممنوع شود، چرا که در صورت سفر رفتن شیوع ویروس کرونا تشدید می‌شود.
محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص لزوم نرفتن به سفر در ایام نوروز 1400، اظهار کرد: حفظ سلامت مردم اهمیت زیادی دارد و تنها راه جلوگیری از این بیماری کشنده این است که رفت و آمدها و سفرها محدود شود و پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل رعایت شود.
سفر رفتن در ایام نوروز چیزی جز خیال باطل نیست، چراکه خانواده‌ها وقتی به شهری می‌روند علاوه بر خطر ابتلا به کرونا با نبود جا و مکان مناسب برای اقامت هم مواجه می‌شوند.
وی افزود: بنابراین علاوه بر به خطر افتادن سلامت افراد، آرامش روحی هم از بین می‌رود. پس همان طور که مسئولان بهداشتی مردم را از رفتن به سفر بر حذر می‌دارند، این سفرها باید محدود و یا با صلاح دید ستاد ملی کرونا ممنوع شود؛ چرا که در صورت سفر رفتن شیوع ویروس کرونا تشدید می‌شود.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی استان‌ها شرایط بهتر و برخی شرایط بدتری از نظر شیوع ویروس کرونا دارند و ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد. وقتی حفظ سلامت واجب است، مردم باید خود متوجه باشند که به سفر نروند و مسئولان نیز باید حفظ سلامت مردم را بر همه چیز ارجح بدانند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246285/سفر-نوروزی-شیوع-کرونا-را-تشدید-می‌کند
بستن   چاپ