پیام سپاهان
اجرای «طرح هاتف» در 63 کانون پرورش فکری کودکان استان اصفهان
شنبه 16 اسفند 1399 - 13:58:00
پیام سپاهان - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: «طرح هاتف» در 63 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار می شود.
دکتر سید محمد قلمکاریان در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح هاتف از ابتدای سال آینده در 63 مرکز پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان اصفهان اجرا می شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: بر اساس این طرح که نوعی برنامه فرآیندی است، فردی که به عنوان عضو وارد کانون می‌شود کارنامه ‌ای خواهد داشت که ویژگی‌های فردی، خانوادگی، استعداد و توانمندی ‌هایش در آن مشخص است تا مربی بداند عضو در چه زمینه ‌هایی امکان رشد دارد. 
قلمکاریان اجرای طرح هاتف را فرآیند شناخت‌، هدایت استعدادها و توان افزایی اعضای کانون معرفی کرد و گفت: شناخت ظرفیت های هوشی، شخصیتی و مهارت ها در گام اول، تکمیل و تعمیق شناخت و آغاز فرایند توان افزایی فرد و خانواده در گام دوم، شناخت منابع و محدودیت های محیطی در گام سوم و آموزش و توان افزایی در گام آخر از جمله فرآیند تکمیلی طرح هاتف جهت آینده ای روشن و مسیری هموار برای کودکان و نوجوانان است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اجرای کارگاه‌های تخصصی برخط بهار را از دیگر برنامه های عیدانه کانون های پرورش فکری ذکر کرد و افزود: کارگاه های مجازی( برخط) فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با مشارکت 5٨ مرکز کانون استان اصفهان و با حضور ٧٩ مربی خلاق و کارآزموده در فصل بهار برگزار می شود.
قلمکاریان طرح حال خوش زندگی ویژه نوجوانان را از دیگر طرح های آموزشی و پرورشی کانون ذکر کرد و گفت: کارگاه های حال خوش زندگی در ٨ مولفه از جمله خودباوری، جراتمندی، نوجوان معنوی، نوجوان شاد، ارتباط موثر، خوش بینی، هوش هیجانی و امیدواری در راستای اعتماد به نفس نوجوانان در حال برگزاری است./
پایان پیام/513

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246281/اجرای-«طرح-هاتف»-در-63-کانون-پرورش-فکری-کودکان-استان-اصفهان
بستن   چاپ