پیام سپاهان
پدیده غالب این هفته ورزش باد شدید/نبود سامانه بارشی تا روز چهارشنبه
شنبه 16 اسفند 1399 - 13:57:25
پیام سپاهان - کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود و از روز دوشنبه با گذر موجی ناپایدار از آسمان اصفهان در برخی مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق استان، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.
وی با اشاره به گذر موجی ناپایدار از آسمان اصفهان در روز دوشنبه، تصریح کرد: از روز دوشنبه در برخی مناطق استان اصفهان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق بین 1 تا 2 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین 21 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و 1 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.
وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای 25 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای 6 درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
علی عسگریان در خصوص بارندگی در استان اصفهان، تصریح کرد: تا اواخر روز چهارشنبه بارندگی نخواهیم داشت.
کد خبر 479461

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246271/پدیده-غالب-این-هفته-ورزش-باد-شدید-نبود-سامانه-بارشی-تا-روز-چهارشنبه
بستن   چاپ