پیام سپاهان
تصاویری از لباس‌های فصل چهارم بازی Fall Guys منتشر شد
شنبه 16 اسفند 1399 - 11:17:45
پیام سپاهان - گیم فا / شرکت مدیاتونیک (Mediatonic) امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که به زودی لباس‌های تازه‌ای برای شخصیت‌های بازی Fall Guys در دسترس قرار خواهد گرفت. به همین مناسبت، امروز تصاویری از این لباس‌ها عرضه شده است که هواداران نباید آن‌ها را از دست بدهند.
همان‌طور که اطلاع دارید، Fall Guys از سری آثار بتل رویال است که بازی‌بازان را در جهانی رنگارنگ و بسیار مهیج قرار می‌دهد. بخش‌های گوناگونی در منوی این عنوان به چشم می‌خورد و طرفداران برای کسب پیروزی باید چالش‌های متنوعی را انجام دهند تا سرانجام پاداش‌های لازم را دریافت کنند. این عنوان اواخر سال 2020 میلادی در دسترس قرار گرفت و به سرعت هم با استقبال خوبی از سوی افراد مواجه شد. پس در صورتی که شما هم از دوستداران این آثار هستید، Fall Guys را در لیست بازی‌های خود قرار دهید.
قابل ذکر است که دو شرکت مدیاتونیک و دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) به ترتیب وظیفه‌ی توسعه و نشر آن را به عهده داشته‌اند. چندی پیش هم یک به‌روزرسانی برای این بازی در دسترس قرار گرفت که چند لباس و ماموریت تازه را به آن اضافه کرد.
اگر از هواداران بازی Fall Guys باشید، حتما در جریان هستید که فصل چهارم این اثر در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت. این فصل قرار است جزئیات و محتویات بی شماری را با خود به همراه داشته باشد و بازی‌بازان از آن‌ها لذت ببرند. البته اکثر این محتویات هنوز معرفی نشده‌اند و تیم سازنده قصد دارد تا هواداران را شگفت‌زده کند. حال امروز با خبر شدیم که چند لباس جدید برای بازی‌بازان عرضه خواهد شد تا قادر به استفاده از آن‌ها باشند.
استودیوی سازنده امروز دو تصویر در این خصوص را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

پیام سپاهان


پیام سپاهان


بازی Fall Guys در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. نسخه‌های ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ آن نیز در دست ساخت قرار دارد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به دست بازی‌بازان برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246166/تصاویری-از-لباس‌های-فصل-چهارم-بازی-Fall-Guys-منتشر-شد
بستن   چاپ