پیام سپاهان
تولید ریل، ایران و ایرانی را سربلند کرد/ ارز آوری 200میلیون دلاری ریل ذوب آهن
شنبه 16 اسفند 1399 - 00:00:47
پیام سپاهان - به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی نصر افزود: تولید ریل آسانسور از جمله سایر محصولات ریلی ذوب آهن است که مجوز تولید آن از سوی هیات مدیره ذوب آهن صادر شده و اجرای آن به شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن واگذار گردید.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت خاطر نشان کرد: تولید فولادهای خاص از جمله مهمترین برنامه ذوب آهن اصفهان در افق 1404 است تا سبد محصولات این شرکت ازتنوع بیشتری برخوردار شود.
مهدی نصر خاطر نشان کرد: ذوب آهن تنها شرکتی است که از یارانه انرژی برخوردار نیست و مواد اولیه مورد نیاز خودش را با قیمت جهانی خریداری می کند و لذا نیاز است با حمایت بیشتر از این صنعت مادر زمینه به ظرفیت رسیدن کامل تولید آن فراهم شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت بیان کرد : ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد زیادی مطالعه و پروژه بهبود در راستای آسیب شناسی و چابک سازی فرایندهای کارخانه تعریف کرده است که نتایج بسیار خوبی در بر داشته و از جمله آنها می توان به مطالعه و بازنگری فرآیندهای خرید اشاره کرد.
وی چالش بزرگ ذوب آهن را تامین سنگ درشت دانه مورد نیاز خط تولید عنوان کرد و گفت : از حمایت های دولت بابت تامین سنگ آهن ذوب آهن تشکر می کنم و امیدوارم این صنعت مادر بتواند با تملک معدن بدون دغدغه به تولید انواع محصولات بپردازد.
مهدی نصر گفت : ذوب آهن اصفهان با اجرای صدها میلیارد تومان پروژه در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب و خرید پساب شهرهای مجاور مصرف آب از رودخانه را به میزان ‌‌ 40 درصد کاهش داده است.
وی گفت : ذوب آهن اصفهان ده ها قرارداد با دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان منعقد نموده است تا از تلفیق دانش روز و تجربه و تخصص صنعت بتواند بیش از پیش به ایران اسلامی خدمت نماید.
پربیننده ترین داستان هپکو؛ آیینه تمام قد اقتصاد ایران تغییر جدید در نحوه ارائه کارت گارانتی لوازم‌خانگی حرکت مترو بر ریل ملی ذوب آهن اصفهان گلخانه مرکزی فولاد هرمزگان افتتاح شد 6مورد جدید در بازار اصلی بورس کالا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246068/تولید-ریل،-ایران-و-ایرانی-را-سربلند-کرد--ارز-آوری-200میلیون-دلاری-ریل-ذوب-آهن
بستن   چاپ