پیام سپاهان
مربی ذوب‌آهن: برای اجرای تغییرات تاکتیکی، سریعترین زمان را برگزیدیم
جمعه 15 اسفند 1399 - 21:54:37
پیام سپاهان - اصفهان_ایرنا_ مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرمربی تیم برای اجرای تغییرات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان، سریعترین زمان ممکن را انتخاب کرد.

به گزارش ایرنا، حسن استکی، شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی قبل از دیدار تیمش مقابل ماشین‌ سازی تبریز اظهار داشت: تمرینات خوبی را در 2 هفته اخیر با هدایت سرمربی جدید تیم، مجتبی حسینی پشت سر گذاشتیم و برای برون رفت از مشکلات خود نیازمند زمان هستیم.
وی گفت: تغییرات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان زمانبَر است ولی سرمربی تیم، سریعترین راه را برگزید.
و ی با بیان انگیزه بالای بازیکنان ذوب‌آهن برای کسب موفقیت گفت: ذوب‌آهن هم‌اکنون جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی لیگ ندارد و انتظار هواداران کسب رُتبه بهتر است که امیدوارم با تلاس بازیکنان میسر شود.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای بازی فردا، محمد قریشی، مصدوم و وحید محمدزاده نیز محروم است.
وی اظهار داشت: مُجتبی حسینی سرمربی تیم، بازیکنانی را در برخی پست‌ها انتخاب کرده و محمودآبادی را در خط هافبک و رنجبری را در خط حمله تیم به خدمت گرفته است.
استکی با بیان‌اینکه پیمان رنجبری و دارکو بیدوف از گلزنان خوب لیگ در ذوب‌آهن هستند، خاطرنشان کرد: اسدبیگی و پناهی هم به تیم اضافه شدند و حسین سنگرگیر و علی خدادادی نیز با پایان خدمت سربازی خود به تیم بازگشتند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و ماشین سازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، عصر فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شود. 
برچسب‌ها
ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246035/مربی-ذوب‌آهن--برای-اجرای-تغییرات-تاکتیکی،-سریعترین-زمان-را-برگزیدیم
بستن   چاپ