پیام سپاهان
لیگ برتر فوتبال:
مربی ماشین‌سازی تبریز: بازی با ذوب‌آهن برای ما حساس است
جمعه 15 اسفند 1399 - 20:42:19
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازی تیمش با ذوب آهن حساس است و حکم شش امتیازی دارد که باید به این مهم دست یابیم.

به گزارش ایرنا، محمد نیک‌سیرت شامگاه روز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر افزود: دیدار فردا تقابل تیم‌های پایین جدول لیگ برتر فوتبال است و از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.
وی تصریح کرد: کادر فنی تیم به خصوص سرمربی بدون توجه به جدول و شرایط تیم ها، بازیکنان را از نظر بدنی و روانی برای بازی ها آماده می کنند.
وی با بیان اینکه تیم ما بر روی برنامه های فنی و تاکتیکی سرمربی تمرکز دارد، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که در مقابل ذوب آهن بازی خوبی ارایه کنیم.
مربی تیمش ماشین سازی تبریز به مصدومان و محرومان تیمش اشاره و اضافه کرد: 2 و سه بازیکن مصدوم داریم و دلیل آن نبود بدنسازی مناسب از اوایل فصل تا کنون است.
نیک‌سیرت گفت: مجتبی حسینی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن بازیکن خوبی بود و اکنون مربی با دانش و خوش‌اخلاقی است که امیدوارم موفق باشد.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر عصر فردا شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
برچسب‌ها
ماشین سازی تبریز ذوب آهن وحید بیاتلو اصفهان لیگ برتر فوتبال

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246023/مربی-ماشین‌سازی-تبریز--بازی-با-ذوب‌آهن-برای-ما-حساس-است
بستن   چاپ