پیام سپاهان
ایجاد ترافیک بسیار سنگین با واژگونی 2 خودرو سنگین
جمعه 15 اسفند 1399 - 16:21:15
پیام سپاهان - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه واژگونی 2 خودرو سنگین در کمربندی خمینی‌شهر اصفهان خبر داد.
فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه واژگونی 2 خودرو سنگین در کمربندی خمینی‌شهر حوالی دانشگاه آزاد، اظهار کرد: این حادثه ساعت 7:28 امروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.
وی گفت: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه 3 خمینی‌شهر به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند که در کمترین زمان ممکن در محل، حاضر شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به این که علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: واژگونی این 2 خودرو باعث ایجاد ترافیک سنگین شده و کمربندی خمینی‌شهر حدود 3 ساعت بسته شد.
وی با اشاره به اینکه 2 راننده آسیب دیدند، تصریح کرد: مصدومان حادثه دیده تحویل نیروهای اورژانس شدند و شرایط عمومی آن‌ها مساعد است، حادثه مورد فوتی نداشته است.
کاوه آهنگران اضافه کرد: رانندگان باید در مواقع بارندگی و لغزنده شدن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حادثه پیشگیری شود.
کد خبر 479254

http://www.sepahannews.ir/fa/News/245931/ایجاد-ترافیک-بسیار-سنگین-با-واژگونی-2-خودرو-سنگین
بستن   چاپ