پیام سپاهان
آغاز تعریض و ایمن سازی مسیر«حسن آباد» تا ندامتگاه تهران بزرگ
جمعه 15 اسفند 1399 - 16:20:44
پیام سپاهان - به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص فرماندار ری از عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد و اظهار داشت: محور چرمشهر در بخش فشافویه به دلیل وجود ندامتگاه تهران بزرگ و تردد خانواده‌های زندانیان و همچنین خودروهای سنگین نیازمند ایمن سازی بود که با مشارکت فرمانداری و وزارت راه و شهرسازی تعریض این محور در دستور کار قرار گرفت.
معاون استاندار تهران بیان داشت: طی توافقات صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی محور چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان که 50 درصد این مبلغ از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده فرمانداری ویژه شهرستان ری تخصیص یافته، تعریض خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در حال حاضر پیمانکار مشخص و این پروژه در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
توکلی کجانی بیان داشت: در مسیر چرمشهر چندین نقطه حادثه خیز وجود دارد که مقرر شد که در برنامه کوتاه مدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران و با همراهی مردم منطقه نسبت به ایمن سازی و روشنایی این نقاط اقدام کند.
فرماندار ری افزود: به دلیل تردد بالای مسیر چرمشهر، حضور نیروهای امدادی از دیگر نیازهای اساسی در این مسیر است و با استقرار اورژانس در جاده چرمشهر فاصله زمانی حضور نیروهای امدادی در حوادث جاده‌ای به حداقل می‌رسد.
کد خبر 5162310

http://www.sepahannews.ir/fa/News/245919/آغاز-تعریض-و-ایمن-سازی-مسیر«حسن-آباد»-تا-ندامتگاه-تهران-بزرگ
بستن   چاپ