پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:
کم کاری برخی از مدیران را نباید به نام انقلاب نوشت
جمعه 15 اسفند 1399 - 15:06:32
پیام سپاهان - کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کم کاری برخی از مدیران و مسئولان کشور را نباید به نام انقلاب و آرمانهای آن نوشت.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و مناسبت‌های آن اظهار داشت: میلاد حضرت علی ( ع) و مبعث پیامبر مکرم اسلام ( ص) از جمله اعیاد بزرگ شیعیان و مسلمانان است که در ماه مبارک رجب واقع شده و باید از ظرفیت این روزها در راستای تبیین ارزشهای دینی نهایت استفاده را ببریم.
وی با اشاره به اینکه در طول بیش از چهار دهه گذشته از انقلاب این کشور و نظام همیشه با مشکلات مختلف داخلی و خارجی روبرو بوده است، ابراز داشت: تحریم، ترور، جنگ، مشکلات اقتصادی و غیره از جمله این مشکلات بوده است اما مقاومت ملت ایران موجب شده تا دشمنان با تمام این حربه‌ها نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: لازم است بر طبق این سند مدیران و مسئولان کشور در زمینه خدمت به مردم شاخص‌های انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند.
برخی مدیران خود را انقلابی می‌دانند اما رفتار انقلابی ندارند
وی با بیان اینکه برخی از مدیران متأسفانه خود را انقلابی می‌دانند اما انقلابی رفتار نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: کم کاری برخی از مدیران در ارائه خدمت به مردم را نباید به حساب انقلاب و آرمان‌های آن نوشت.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه لازم است مدیران و مسئولان کشور از تجملات دوری کنند، بیان داشت: رفتارها و حتی گفتارهای تجملاتی از سوی برخی از مدیران مردم را با شک و تردید روبرو می‌کند.
وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و استکبار جهانی یکی از اصلی ترین شعارهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اگر قرار است کسی بخواهد با تکبر و نخوت و غرور با ما مذاکره کند به هیچ وجه زیر بار آن نمی‌رویم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن عید مبعث ادامه داد: باید رفتارها و گفتارهای اخلاقی بین مردم به خصوص مدیران و مسئولان گسترش پیدا کند چراکه پیامبر مهمترین رسالت خود را نهادینه کردن اخلاق در بین مردم بیان کردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/245906/کم-کاری-برخی-از-مدیران-را-نباید-به-نام-انقلاب-نوشت
بستن   چاپ