پیام سپاهان
بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد
جمعه 15 اسفند 1399 - 15:02:05
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد، در 10 روز پیش با دستور مستقیم بایدن، آمریکایی‌ها به پایگاه امام علی در بوکمال در سایه خیانت دولت فعلی عراق حمله کردند و مواضع نیروهای مقاومت را بمباران کردند.
امام‌جمعه نطنز افزود: آمریکا و شخص بایدن با این حرکت می‌خواست اعلام کند که نمی‌خواهد از عراق خارج شود درحالی‌که ملت عراق، مجلس و حشدالشعبی مصوب کردند که نیروهای آمریکایی‌ها بایستی از عراق خارج شوند.
وی گفت: بایدن با حملات خودش می‌خواست خودشیرینی را به رژیم کودک صهیونیستی آن نیز ثابت کند که ما هنوز پشتوانه شما هستیم و همچنین یک نیم‌نگاهی هم به برجام دارند که می‌خواهند هشدار بدهند که اگر برجام به نتیجه نرسد حمله نظامی نیز روی گزینه داریم.
یعقوبی اذعان کرد: امروز همه جهان می‌داند که آمریکا در مسائل داخلی خود غرق‌شده و راه نجاتی ندارد و به فرمایش رهبری معظم انقلاب افول آمریکا نزدیک است، کما اینکه این جمله توسط گروه مقاومت بدون جواب نخواهد بود.
امام‌جمعه نطنز ادامه داد: در دو هفته پیش کشتی رژیم صهیونیستی دریای عمان موردحمله قرار گرفت، در ابتدای حمله گفته شد که این کشتی مال انگلیس و یا سنگاپور بوده و به‌طور مشکوکی موردحمله قرارگرفته، که بعداً ثابت شد این کشتی حامل وسایل و تجهیزات نظامی و متعلق به رژیم کودک کش بوده و در دریای عمان منفجرشده است.
وی گفت: اما دو احتمال برای این انفجار کشتی وجود دارد، یک احتمال اینکه این کشتی توسط نیروی مقاومت سوریه، لبنان، عراق یا فلسطین موردحمله قرارگرفته است که این خود هشدار بزرگی برای صهیونیست‌ها است و احتمال دیگر اینکه صهیونیست‌ها خودشان این کشتی را منفجر کردند مانند برج دوقلوها که توسط خود آمریکا تخریب شد و بهانه‌ای برای مظلوم‌نمایی و حمله به سایر کشورهاست، اگر رژیم صهیونیستی این کار را خودش کرده باشد ازنظر دیپلماسی این‌یک خودزنی سیاسی است این کار رژیم صهیونیستی برای اثبات مظلومیت خود است ولی همه می‌دانیم پایان عمر نکبت‌بار رژیم صهیونیستی به سر آمده است و باید فاتحه‌ای رژیم صهیونیستی را بخوانیم.
یعقوبی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و درختکاری، خاطرنشان کرد: از دیدگاه اسلام، درختکاری یکی از حسنات بزرگ محسوب می‌شود، روز درختکاری فرصت ارزشمندی برای احیای طبیعت است و بر همه ما واجب است حتی یک درخت هم شده بکاریم که برای زندگی انسان این درختان و فضای سبز برای اکسیژن وزندگی پاک مفید فایده است.
امام‌جمعه نطنز گفت: نطنز به‌عنوان باغشهر تاریخی در کشور شناخته‌شده و ما باید این طبیعت را حفظ کنیم و حفظ طبیعت سبز یک هکت جهادی می‌طلبد که همه مردم باید در امر درختکاری سهیم تا فضای زیبای شهری حفظ شود.
وی با شاره به نام‌گذاری دو هفته پایانی سال به هفته احسان و نیکوکاری، گفت: در عید نوروز بانو شدن طبیعت، کودکان نیز بالباس و کفش نو در این عید به کوچه و خیابان می‌آیند و شاید در بین جامعه، خانواده‌هایی وجود داشته باشند که نتوانند در این گرانی‌ها از پس مخارج سنگین خانه بربیایند.
یعقوبی خطاب به خیرین، تصریح کرد:خداوند متعال به شما خیرین نظر ویژه‌ای دارد و در این دنیا اموالی را به شما عطا کرده که هم خودتان از آن استفاده کنید و هم به افراد نیازمند جامعه کمک کنید، پس خیرین عزیز از شما انتظار می‌رود، کودکان و نوجوانان نیازمند را دریابید و دل آنها را در شب عید خوشحال کنید که خوشحالی این عزیزان باعث دعای خیر برای شما خواهد بود.
انتهای پیام/63025

http://www.sepahannews.ir/fa/News/245896/بایدن-کودن-هیچ-فرقی-با-ترامپ-دیوانه-ندارد
بستن   چاپ