پیام سپاهان
کاندیداهای شورای شهر با برنامه وارد انتخابات شوند
جمعه 15 اسفند 1399 - 15:02:01
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: کاندیداهای شورای شهر اگر صادقانه قصد خدمت به شهر را دارند با برنامه وارد انتخابات شوند.
حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: بزرگان ما از عید مبعث به عنوان شریف ترین روز برای بشر تا ابد یاد کردند که عظمت این روز را نشان می دهد.
وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: یکی از نتایج مثبت و پر برکت تأسیس کمیته امداد، خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه است.
امام جمعه اردستان با اشاره به روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت: درختکاری و ایجاد فضای سبز برای جامعه ضرورت دارد و باید به‌عنوان یک موضوع دینی و فرهنگی در سطح شهرستان رواج پیدا کند.
به گزارش ایسنا، دهشیری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تصریح کرد: 1400 برای کشور سال سرنوشت سازی است، از همه کسانی که برای شورای شهر برنامه ریزی دارند درخواست می شود شرکت در امر شورای شهر را یک وظیفه بدانند.
وی خاطرنشان کرد: به همه کسانی که قصد کاندیداتوری برای شورای شهر را دارند اعلام می کنیم اگر صادقانه قصد خدمت به شهر را دارید با برنامه برای شورای شهر وارد انتخابات شوند، در غیر این صورت اگر دنبال مقام طلبی باشید به هلاکت می رسید.
امام جمعه اردستان با تشکر از توزیع کالاهای اساسی در شهرستان اردستان گفت: متاسفانه گزارشاتی از گرانی های بازار شنیده می شود، از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی درخواست داریم وظیفه خود که همان پایش بازار است را بهتر انجام دهند تا گرانی مردم را اذیت نکند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/245895/کاندیداهای-شورای-شهر-با-برنامه-وارد-انتخابات-شوند
بستن   چاپ