پیام سپاهان
فراخوان اولین دوره مسابقه سراسری ‌داستان کوتاه بحران
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 19:55:00
پیام سپاهان - معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه با محوریت بحران، مدیریت بحران و امید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با هدف جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور رخ می‌دهد همچنین ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها برگزار می‌شود.
کلهری افزود: رویکرد کلی داستان‌ها حفظ «امید» در این رخدادها است و محور داستان‌ها باید دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی باشد.
کلهری با بیان اینکه دبیری این مسابقه بر عهده عباس حسین‌نژاد است و داوران این مسابقه مژده لواسانی، منصور ضابطیان و حامد عسگری هستند، افزود: داستان‌های ارسال شده، باید حداقل 50 و حداکثر 300 کلمه باشد، هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال 5 اثر است و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در مسابقات دیگر برگزیده یا به چاپ رسیده باشند.همچنین داستان‌ها می‌توانند جدی یا طنز باشند.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmoq.ir مراجعه کنند.
کلهری افزود: این مسابقه توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین 1400 است و به 5 نفر اول از 4 میلیون تا 500 هزار تومان جایزه داده می‌شود و داستان‌های برگزیده رسیده به مرحله نهایی در کتابی با همکاری انتشارات پرنده منتشر خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/244935/فراخوان-اولین-دوره-مسابقه-سراسری-‌داستان-کوتاه-بحران
بستن   چاپ