پیام سپاهان
کشف 37 هزار عدد قرص غیرمجاز و 2 خبر دیگر از جنوب آذربایجان‌غربی
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 18:52:27
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی مهاباد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار از کشف بیش از 37 هزار انواع قرص‌های غیرمجاز خارجی خبر داد گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه شخصی در سطح شهرستان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید قرص‌های غیرمجاز و توزیع آن می‌کند، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمد توحیدی افزود: ماموران پس از بررسی صحت خبر و شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از محل 37 هزار و 990 عدد انواع قرص غیر مجاز کشف کردند.
وی اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
5 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق در مهاباد کشف شد
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی حمزه آباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت سایپا که از سمت مهاباد به سردشت در حال حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.
توحیدی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ، پنج هزار و 800 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده متخلف را دستگیر کردند.
سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
100 کیلوگرم پیش‌ساز مواد محترقه در سردشت توقیف شد
فرمانده انتظامی سردشت اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان و واردکنندگان مواد محترقه غیرمجاز به منطقه و در پی اطلاعات واصله مبنی بر انتقال محموله مواد پیش ساز، کشف این مواد در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ موسی بهاری اظهار داشت: به همین منظور ماموران انتظامی با انجام کارهای پلیسی موفق شدند یک فرد مشکوک را با یک دستگاه خودرو سواری 405 در حال تردد در محورهای مواصلاتی این شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از این خودرو 100 کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور رسیدگی و اعمال قانون، تحویل مراجع فضایی داده شد.
سرهنگ بهاری تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند با قاچاق مواد محترقه نظم، امنیت و آرامش جامعه و جان افراد را به خطر بیندازند برابر با قانون و مقررات به شدت و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.
مهاباد و سردشت از شهرهای مرزی شمالغرب کشور محسوب می‌شود.
برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سردشت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/244918/کشف-37-هزار-عدد-قرص-غیرمجاز-و-2-خبر-دیگر-از-جنوب-آذربایجان‌غربی
بستن   چاپ