پیام سپاهان
24 اثر برگزیده جشنواره خدمت رضوی دراستان اصفهان معرفی می شوند
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 09:08:13
پیام سپاهان - امامی گفت: در آیینی روز جمعه 24 اثر برتر جشنواره خدمت رضوی در استان اصفهان با هدف شناسایی و ترویج فرهنگ رضوی معرفی و تجلیل می شوند.
« سید محمدحسین امامی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: روز جمعه 15 اسفند ماه، 24 اثر برتر جشنواره خدمت رضوی استان اصفهان معرفی و تجلیل می‌شود. 
معاون امور خادمیاران دبیر خانه خدمت رضوی استان اصفهان با بیان اینکه خادمیاران خدمت های ابتکاری خود را در سامانه جامع خادمیاری، در قسمت جشنواره خدمت ثبت می کنند گفت: همه ساله انتشار این آثار ضمن ایجاد انگیزه مضاعف برای خادمیاران غیر فعال، با هدف شناسایی آثار برتر و الگو سازی برای خادمیاران در سایر استان‌ های کشور و همچنین برای خدمت رسانی بیشتر در عرصه ها و حوزه های مختلف مورد ارزشیابی و داوری قرار می‌گیرد.
وی افزود: مسئولیت برگزاری و داروی جشنواره با معاونت امور خادمین دبیر خانه خدمت رضوی اصفهان است که از آذر فعالیت اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه خادمیاران و کانون های تخصصی آغاز شد تا بتوانند در این زمینه فعالیت کنند و آثارشان در جشنواره ثبت شود.
وی همچنین تصریح کرد: از آذر تا دی ماه بیش از دویست اثر ثبت شد. و کل آثار ثبت شده در سال 99 در استان اصفهان 357 اثر است که از این میان 157 اثر از شهر اصفهان و بقیه آثار سایر شهرستان های استان می باشد.
وی متذکر شد: از ابتدای سال 1398 تاکنون هزار و صد پنجاه اثر در جشنواره خدمت رضوی ثبت شده است که از این بین 755 اثر مربوط به اصفهان می باشد. 
امامی اظهار داشت: در دی ماه شورای داوری تشکیل شد و آثار با توجه به شاخصه ها و استاندارد های لازم‌ شامل شاخص بودن، دارای جنبه الگویی و پیوست داشتن مورد ارزیابی قرار گرفت.
امامی با تاکید بر اینکه ترکیب به صورتی هست که همه اجزا خادمیاری را شامل می‌شود اضافه کرد: 8 اثر از کانون های تخصصی برتر، 4 اثر کانون های محله ای برتر، 4 اثر رابطین شهرستان های منتخب و 8 آثار برتر خادمیاران انتخاب شده و تقدیر می‌شوند.
وی افزود: از این 24 اثر داوری شده 3 اثر برتر انتخاب شده و به مشهد معرفی می شوند تا مورد ارزیابی و تقدیر ملی قرار گیرند.
پایان پیام/126

http://www.sepahannews.ir/fa/News/244581/24-اثر-برگزیده-جشنواره-خدمت-رضوی-دراستان-اصفهان-معرفی-می-شوند
بستن   چاپ