پیام سپاهان
یک فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد:
سوابق عملی کاندیداها ملاک باشد نه شعارهای انتخاباتی
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 08:15:43
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه شعارهای انتخاباتی نمی‌تواند چندان محرک باشد، گفت: مردم باید ببینند کاندیداهای ریاست جمهوری چه توانمندی و سوابق عملی دارند و آگاهانه رأی خود را به صندوق بیندازند.

رسول حامدیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار کرد: در این فرصت باقی مانده تا انتخابات، هر اقدامی که بتواند امید مردم را افزایش دهد تا آینده خود را روشن‌تر ببینند و برخی از مشکلاتشان و از جمله مشکلات معیشتی آن‌ها را حل کند، می‌تواند سبب افزایش و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات شود.
وی افزود: مردم باید ببینند کاندیداهای ریاست جمهوری چه توانمندی و سوابقی دارند و آگاهانه رأی خود را به صندوق بیندازند. معتقدم شعارهای انتخاباتی نمی‌تواند چندان محرک باشد . برای مثال ضعف مشکلات مدیریتی در کشور سبب شده که مردم به دنبال افرادی بگردند که توانایی اداره و مدیریت کشور را داشته باشد.
دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: بنابراین اگر مردم در کاندیدایی توانایی مدیریت و اقتدار ببینند میزان مشارکت آنان تا حد زیادی بالا می‌رود، اما اگر تشخیص دهند که کاندیدا تنها شعار می‌دهد و سابقه درخشانی ندارد طبیعتاً میل رأی دادن به چنین کاندیداهایی را ندارند. بنابراین پیش از شعار، سوابق عملی افراد ملاک است.
حامدیان تصریح کرد: به طور طبیعی هر دولتی که می‌خواهد موفق باشد باید نقاط ضعف و قوت دولت‌های قبل از خود را به خوبی بشناسد و البته باید در چارچوب سیاست‌های کلی نظام حرکت کند و به طور طبیعی این نقاط قوت و ضعف را بررسی کند تا بتواند برای اداره کشور برنامه‌ریزی داشته باشد.
این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌هایی که اخیراً انجام شده به نظر می‌رسد حضور مردم در انتخابات آینده قابل قبول باشد و زمانی که نزدیک به انتخابات می‌شویم تعداد بیشتری از افراد تصمیم به دادن رأی می‌گیرند و به احتمال قوی حدود 60 درصد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/244568/سوابق-عملی-کاندیداها-ملاک-باشد-نه-شعارهای-انتخاباتی
بستن   چاپ