پیام سپاهان
مطالبه‌های جدی در کرونا ویروس انگلیسی مطرح است
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 06:30:31
پیام سپاهان - حمیدرضا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورود ویروس کرونای انگلیسی به ایران اظهار داشت: بعد از برجامِ بی‌فرجام، زیاده‌خواهان غربی به توان دفاعی و موشکی ما چشم دوخته‌اند و می‌خواهند آن را ناکارآمد کنند، کرونای انگلیسی و غیر از آن هم اندک اندک مدافعان سلامت ما را خسته می‌کند و از پای در می‌آورد، اینها قابل مذاکره و معامله نیستند.
مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس بسیج اساتید استان اصفهان گفت: می‌دانیم که کرونا سلول‌های ایمنی بدن را استثمار می‌کند، اکنون که ذات انگلیسی را هم به خود گرفته است، این خصلت در آن صد چندان شده است؛ مسؤولان خود می‌گویند که این ویروس بسیار مسری‌تر و آسیب‌زننده‌تر است، پس مطالبه‌های جدی در مورد آن مطرح است.
وی با تأکید بر درس گرفتن از برجام بیان کرد: برجام نشان داد که غربی‌ها غیر قابل اعتماد هستند، حتی اگر در مذاکرات لبخند بزنند، که مؤمن هم از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شود، کرونایی که اکنون پسوند انگلیسی دارد، همان روش سرایت قبلی را دارد.
خدایی ادامه داد: مسئولان نوروز در پیش است، از تجارب خود استفاده کنید، چرخش کرونا را در کشور قطع کنید، از هم اکنون به دنبال تبصره و بندی برای مسافرت‌ها نباشید، اساساً تبصره‌ای نیاز نیست، تفاوت مسافرت‌های ضروری و غیرضروری مشخص است، استانداران استان‌های مسافرپذیر از هم اکنون اعلام کنند که استان‌شان پذیرای مسافران تا 15 فروردین نیست.
مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس بسیج اساتید استان اصفهان گفت: برجام نشان داد، از تهدید تحریم باید فرصت تولید ساخت، نگاه به داخل برای تولید واکسن؛ طیب‌الله فراوان دارد.
وی با بیان اینکه تا زمانی که 70 درصد ملت واکسینه شوند، هزاران نفر دیگر در نوبت مرگ هستند، عنوان کرد: درمان و تولید دارو که ادعاهایی برای آن وجود دارد، نوع دیگر نگاه به داخل است، این نگاه، تغییر نگرش هم می‌خواهد.
خدایی بیان کرد: مسؤولان بهداشتی مطلع باشند؛ دانشمندانی در کشور ادعای تولید داروی شیمیایی و درمان کرونا را دارند، دعوت‌شان کنید، حرف‌های‌شان را بشنوید، شاید درمان کرونا در همین نزدیکی‌ها و در همین کشور اسلامی باشد.
مسؤول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس بسیج اساتید استان اصفهان گفت: مسؤولان به هر صورتی می‌توانید کادر درمان را قدر بدانید و زنده نگاه‌شان بدارید، آن‌ها طلایه‌داران دفاع و جنگ برابر کرونا هستند، آن‌ها نیز قابل مذاکره و معامله نیستند.
انتهای پیام/63101/ج20/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243615/مطالبه‌های-جدی-در-کرونا-ویروس-انگلیسی-مطرح-است
بستن   چاپ