پیام سپاهان
جمشیدیان: پرسپولیس، سپاهان و استقلال مثلث قهرمانی هستند
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 04:22:00
پیام سپاهان - بازیکن سابق تیم‌های استقلال و سپاهان می‌گوید در نیم فصل دوم استقلال، سپاهان و پرسپولیس مثلث قهرمانی را تشکیل خواهند داد و تیم‌هایی مثل فولاد و تراکتور هم می‌توانند پشت سر این سه تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سپاهان در نیم فصل اظهار کرد: سپاهان در نیم فصل اول در نتیجه گیری و کیفیت بازی در مجموع تیم موفقی بود. این مساله قابل پیش بینی بود چون آقای ساکت تیم را خیلی خوب جمع و جور کرده بودند و هم کادر و هم بازیکنان خوبی در تیم حضور داشتند. پشتیبانی مالی خیلی خوبی هم از طرف کارخانه سپاهان وجود دارد و به نظرم نیم فصل کم حاشیه و موفقی پشت سر گذاشته است و اگر این روند ادامه داشته باشد سپاهان یکی از شانس‌های قهرمانی است.
او درباره عملکرد درخشان برخی از بازیکنان سپاهان گفت: محمد کریمی دو فصل پیش هم با امیر قلعه‌نویی یکی از بهترین پاسورهای لیگ شد. فصل گذشته به دلیل تغییرات سیستمی قلعه‌نویی به محمد کریمی خیلی بازی نرسید و بعد از آن با آمدن نویدکیا در پست جدید هافبک دفاعی دارد بازی می‌کند. او قدرت پاس خیلی خوبی دارد و به نظرم بازی گرفتن از او در این پست تصمیم خیلی خوبی بود.
بازیکن سابق سپاهان اضافه کرد: او در کنار سروش رفیعی زوج خیلی خوب بود. سجاد شهباززاده چند فصل او را به عنوان وینگر در گوشه‌های زمین می‌دیدیم اما در این فصل به عنوان مهاجم هدف بازی می‌کند و نشان داده که بسیار بازیکن با کیفیتی است و بسیار خطرناک است. البته مجموعه خط حمله سپاهانی‌ها و هافبک‌های‌شان کمک بسیار زیادی کردند که شهبازاده 12 گل بزند و با کیفیت بهتری بازی کند.
او درباره نقطه ضعف سپاهانی‌ها و خرید بازیکن برای ترمیم این تیم گفت: بین سروش رفیعی و محمد کریمی یک ضعف وجود دارد. بعدا دیدیم که اسماعیلی‌فر یا نورافکن هم در این بخش بازی کردند و این نشان می‌دهد که سپاهانی‌ها نیاز به تقویت دارد. نه این‌که مشکلی داشته باشند اما نیاز دارند بازیکنی جذب کنند که در نبود سروش رفیعی و محمد کریمی به مشکل نخورند. باشگاه هم تمرکزش روی جذب یک هافبک میانی است و در این نقطه می‌خواهد در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کنند.
جمشیدیان در ارزیابی‌اش درباره ادامه رقابت‌های و لیگ بیستم گفت: در نیم فصل دوم می‌توانیم بازی‌های بهتری را از لحاظ کیفی نسبت به نیم فصل اول شاهد باشیم. چند تیم جدا می‌شوند و این فشردگی جدول در ادامه فصل بازی نمی‌ماند. در صدرجدول پرسپولیس، سپاهان و تا حدودی استقلال از دیگر تیم‌ها جدا می‌شوند و فاصله خیلی کمی که در میانه جدول وجود دارد در نیم فصل دوم بیشتر خواهد شد. تیمی مثل تراکتور با آمدن رسول خطیبی می‌تواند کیفیت بهتری پیدا کند.
او اضافه کرد: به نظر من تیم‌هایی که در نیم فصل اول جرقه خوبی داشتند، نمی‌توانند در نیم فصل دوم آن کیفیت را حفظ کنند. به نظرم استقلال، سپاهان و پرسپولیس مثلث قهرمانی را تشکیل می‌دهند و تیم‌هایی مثل فولاد و تراکتور پشت سر این سه تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند. در پایین جدول هم حس نمی‌کنم ماشین سازی بتواند از انتهای جدول جدا شود اما احتمال این وجود دارد که دو تیم ذوب‌آهن و نساجی بتوانند بیاید و تیم‌های بالای سر خود را بگیرند و از قعر جدول فرار کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243613/جمشیدیان--پرسپولیس،-سپاهان-و-استقلال-مثلث-قهرمانی-هستند
بستن   چاپ