پیام سپاهان
لیگ یک فوتسال امیدهای ایران |‌ کار مقاومت در روز صعود مشگین‌شهر به روز آخر کشید + جدول
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 00:08:09
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ششمین روز رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور، تیم فوتسال ستاره ناجیان خیاو سبلان به پیروزی رسید و به مرحله نهایی صعود کرد اما مقاومت برای اولین بار باخت تا کار صعودش به روز بازی‌ها بکشد.
مقاومت اردبیل که با پیروزی در بازی خود می‌توانست به مرحله نهایی صعود نمایند، اولین شکست خود را با نتیجه 3 بر 1 مقابل آبی پوشان بهارستان اصفهان تجربه کرد تا تکلیف صعود آن‌ها به روز آخر بکشد.
ستاره ناجیان خیاو سبلان در آخرین دیدار خود مقابل شهدای مدافع حرم کرمانشاه با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید تا راهی مرحله نهایی شود.
در گروه دوم بازی‌ها نیز تیم فوتسال شهید دهقانی‌نیا امروز استراحت داشت و در صورتی از سقوط خواهد گریخت که در بازی فردا پیروز شود.
در مرحله اول این رقابت‌ها، میزبانی دو گروه رقابت‌ها به شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر سپرده شده است و تیم‌های مقاومت اردبیل، شهید دهقانی‌نیا اردبیل و ستاره ناجیان خیاو سبلان نمایندگان استان در این رقابت‌ها خواهند بود.
گفتنی است، در گروه اول رقابت‌ها تیم‌های مقاومت اردبیل، آرش بتن قم، ستاره ناجیان خیاو سبلان، فولاد زرند ایرانیان، رعد پدافند اصفهان، شهدای مدافع حرم کرمانشاه و آبی پوشان بهارستان اصفهان حضور دارند و در گروه دوم رقابت‌ها نیز تیم‌های امید پیروز کویر آران و بیدگل، گهر زمین سیرجان، فراز شاهین اصفهان، عکاسی ابراهیم زاوه، شرکت ملی حفاری ایران، شهید دهقانی اردبیل و صدرا شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند.
نتایج کامل روز ششم بازی‌ها نیز به شرح ذیل است:
گروه یک؛ مشگین‌شهر
آرش بتن قم 2-4 فولاد زرند ایرانیان
مقاومت اردبیل 1-3 آبی پوشان بهارستان اصفهان
ستاره ناجیان خیاو سبلان 3-1 شهدای مدافع حرم کرمانشاه
گروه دو؛ اردبیل
شرکت ملی حفاری ایران 5-3 صدرا شیراز
امید آران و بیدگل 1-3 گهر زمین سیرجان
فراز شاهین اصفهان 3-1 عکاسی ابراهیمی زاوه

پیام سپاهان

پیام سپاهان

انتهای پیام/3463/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243603/لیگ-یک-فوتسال-امیدهای-ایران-|‌-کار-مقاومت-در-روز-صعود-مشگین‌شهر-به-روز-آخر-کشید---جدول
بستن   چاپ