پیام سپاهان
ارومیه قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور شد
شنبه 9 اسفند 1399 - 21:37:41
پیام سپاهان - ‌کیوان مهرزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فینال لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور در اصفهان، تیم "هتل پارک ارومیه" 4 بر 2 هیات قزوین را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
وی گفت: در این مسابقه، کیمیا رستمی، هدیه آقامحمدی، الینا رحیمی و تیم دو نفره الینا رحیمی و مبینا صبحانی‌خواه پیروز شدند.
دبیر هیات تنیس روی میز ارومیه ادامه داد: نماینده استان صبح امروز در مرحله نیمه نهایی برابر "آکادمی شعاری بابل" 4 بر 3 و عصر جمعه در مرحله یک چهارم نهایی 4 بر صفر تیم "سپهبد سردار سلیمانی شیراز" را شکست داده بود و در مرحله گروهی سه تیم "هیات اردبیل"، "هیات داراب" و "پادمانوین اصفهان" را مغلوب کرده بود.
مهرزاد اظهار کرد: تیم "هتل پارک ارومیه" به عنوان نماینده استان در این مسابقات با ترکیبی از کیمیا رستمی، الینا رحیمی، تارا مهرزاد، مبینا صبحانی‌خواه، آتنا ظهیری فرد و ال‌آی ابراهیم‌پور به عنوان بازیکن و نسیم رنجبر به عنوان مربی و سمانه دیدندار به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.
لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور با حضور 13 تیم طی سه روز در خانه تنیس روی میز اصفهان به مصاف هم رفتند که بعد از تیم هتل پارک ارومیه و هیات قزوین، دو تیم بیمه خاورمیانه داراب و آکادمی شعاری بابل مشترکا سوم شدند.
برچسب‌ها تنیس روی میز آذربایجان غربی ارومیه اصفهان فدراسیون تنیس روی میز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243564/ارومیه-قهرمان-لیگ-برتر-تنیس-روی-میز-نوجوانان-و-جوانان-دختر-کشور-شد
بستن   چاپ