پیام سپاهان
استاندار اصفهان: احداث و مرمت منازل زلزله زدگان سمیرم تا تیر 1400 به پایان می رسد
شنبه 9 اسفند 1399 - 21:37:35
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: امیدواریم براساس قول مسئولان بنیاد مسکن تیرماه 1400 احداث و تعمیر منازل و اماکن آسیب دیده سمیرم به اتمام برسد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان ، عباس رضایی روز شنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده پادنای علیای سمیرم اظهار داشت: امروز خاکبرداری و آواربرداری مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله در سمیرم آغاز شده است.
وی با اشاره به درخواست‌های مردم این منطقه افزود: اکنون 572 واحد مسکونی شهرستان پادنای علیا سمیرم نیازمند بازسازی و تعمیراتی هستند.
استاندار اصفهان بیان کرد: از مجموع 572 واحد 212 واحد نیاز به بازسازی و 355 واحد مسکونی باید تعمیر شود.
وی با اشاره به مصوبات هیات وزیران برای بازسازی مناطق آسیب دیده، تصریح کرد: 36 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب ساخت مسکن، اسکان موقت و معیشتی تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.
محموله کمک‌های امدادی جامعه اهل سنت به شهر زلزله زده سی‌سخت رسید + تصاویراعزام تیم یاری رسان و توزیع بسته های حمایتی همراه اول در مناطق زلزله زده سی سختنماینده ‌تهران در مجلس: مردم مناطق زلزله‌زده سی‌سخت تنها نیستند / بیش‌ترین حمایت را در مجلس ‌خواهیم داشت‌ + فیلم رضایی خاطرنشان کرد: اعتبار برای بازسازی تاسیسات زیربنایی 5 میلیارد تومان، کمک بلاعوض 16 میلیارد و 900 میلیون تومان در قالب ساخت مسکن موقت و معیشتی است که در مجموع 58 میلیارد و 400 میلیون تومان برای مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله در نظر گرفتند.
وی اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی شهری 130 میلیون تومان تسهیلات بانکی (ساخت و معیشت) و 50 میلیون تومان در قالب ساخت، معیشت و اسکان به تصویب رسیده است و برای هر واحد مسکونی روستایی 110 میلیون تومان تسهیلات بانکی (ساخت و معیشت) و 50 میلیون تومان (ساخت، معیشت و اسکان) در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/163/ ز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243563/استاندار-اصفهان--احداث-و-مرمت-منازل-زلزله-زدگان-سمیرم-تا-تیر-1400-به-پایان-می-رسد
بستن   چاپ