پیام سپاهان
180 میلیارد ریال تخفیف ویژه صدور پروانه ساخت به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کاشان اختصاص یافت
شنبه 9 اسفند 1399 - 20:31:53
پیام سپاهان - گروه استان‌ها - رئیس شورای شهر کاشان از اعمال تخفیف 35 درصدی ویژه پرونده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -
علیرضا پورعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن اشاره به اجرای پروژه ملی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کاشان اظهار داشت: در این زمینه ساختاری پیش‌بینی کرده است و پنج هزار نفر در کاشان ثبت‌نام کردند و افراد واجد شرایط یک هزار و 500 نفر بوده که باید در زمینه تامین زمین ویژه این طرح اقدامات لازم صورت پذیرد و در این رابطه کمیسیون ماده پنج تشکیل شده است.
وی ضمن اشاره به هزینه‌های صدور پروانه ویژه این منازل مسکونی افزود: در این زمینه درخواستی به شورای شهر ارسال شد که با توجه به اهمیت این پروژه 35 درصد تخفیف اعمال شد و با برآوردهای صورت گرفته حدود 18 میلیارد تومان در این زمینه به متقاضیان تخفیف داده شده است در حالی که شهرداری موظف است مسیرهای عبور و مرور و امکانات لازم را در آن منطقه ایجاد کند.
اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 18 نقطه استان قم/ 2560 نفر از متقاضیان حائز شرایط شده‌انداجرای طرح اقدام ملی مسکن در 18 نقطه استان قم/ 2560 نفر از متقاضیان حائز شرایط شده‌اند2100 مسکن مددجویی در طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان شرقی احداث می‌شود رئیس شورای شهر کاشان ضمن اشاره به همکاری شهرداری و شورای شهر کاشان در این زمینه ابراز داشت: امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که متقاضیان واجد شرایط مسکن در شهرستان کاشان با برنامه‌ریزی صورت گرفته به هدف خود که همان خانه‌دار شدن است، برسند و شهرداری و شورای شهر نیز در راستای تسهیل و سرعت بخشیدن به این مهم اقدامات لازم را انجام داده است.
وی با بیان اینکه این تخفیف اعمال شده از اختیاراتی است که به شهرداری داده شده است، گفت: تخفیف اعمال شده برای شهروندان عادی 25 درصد است اما میزان تخفیف اعمال شده به جهت اهمیت طرح اقدام ملی مسکن است و بیش از این میزان اجازه تخفیف وجود ندارد چراکه هزینه های جانبی این واحدهای مسکونی به میزانی است که اجازه تخفیف بیش از آن را نمی دهد.
انتهای پیام/801/ ز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243545/180-میلیارد-ریال-تخفیف-ویژه-صدور-پروانه-ساخت-به-متقاضیان-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-کاشان-اختصاص-یافت
بستن   چاپ