پیام سپاهان
محمدی: به هدفمان که کسب 3 امتیاز بود رسیدیم/ امیدوارم قهرمانی را به مردم اصفهان هدیه کنیم
شنبه 9 اسفند 1399 - 19:07:51
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: برابر اهورا به هدفمان که کسب 3 امتیاز بود، دست پیدا کردیم و شرایط خوبی را سپری می‌کنیم. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، سپهر محمدی پس از برد 10 بر یک گیتی‌پسند مقابل اهورا در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هدفمان که کسب 3 امتیاز بود دست پیدا کردیم.
در 5 دیدار گذشته روند روبه رشدی داشته‌ایم و شرایط خوبی را سپری می‌کنیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم در پایان لیگ مقامی را کسب کنیم که در شأن باشگاه گیتی‌پسند و مردم شهر اصفهان باشد. در این فصل شاهد رقابت‌های عجیبی بوده‌ایم که نتایج از قبل قابل پیش‌بینی نیست.
جاوید: اگر داوران بازی‌ها را مدیریت نکنند، 70 تا 80 درصد حاشیه‌های فوتسال کم می‌شودلیگ برتر فوتسال| صعود گیتی‌پسند، مس سونگون، سن‌ایچ و مقاومت به مرحله نهاییهاشم‌زاده: برابر اهورا از فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده کردیم/ مشکل گلزنی تیم رفع شد دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: باید برنامه‌های تیم را به خوبی پیش ببریم و تابع تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون هستیم و امیدواریم جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم. 
به گزارش تسنیم، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان موفق شد با نتیجه پر گل 10 بر یک اهورا بهبهان را شکست دهد. گیتی‌پسند پیش از این صعود خود به مرحله پلی‌آف را قطعی کرده بود.
انتهای پیام/ 172/ف

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243515/محمدی--به-هدفمان-که-کسب-3-امتیاز-بود-رسیدیم--امیدوارم-قهرمانی-را-به-مردم-اصفهان-هدیه-کنیم
بستن   چاپ