پیام سپاهان
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اصفهان تا 9 اسفند 99
شنبه 9 اسفند 1399 - 14:34:02
پیام سپاهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 175 فرد به کرونا در 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان یک هزار و 232 نفر بودند که 175 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.
وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده 61 نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین در این بازه زمانی 81 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 386 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 62 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.
وی آمار مرگ ومیر بیماران مشکوک به کرونا طی 24 ساعت اخیر در استان اصفهان را 9 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4 نفر فوت شده مثبت کرونا بوده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243343/آخرین-و-جدیدترین-آمار-کرونایی-استان-اصفهان-تا-9-اسفند-99
بستن   چاپ