پیام سپاهان
گران فروشان مرغ در مهاباد به تغزیرات حکومتی معرفی شدند
شنبه 9 اسفند 1399 - 14:33:49
پیام سپاهان - یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از اواخر بهمن ماه سال جاری تاکنون 123 بازرسی در خصوص مرغ فروشان صورت گرفته که در این رابطه 18 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 173 میلیون ریال برای متخلفان تشکیل شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه پرونده گران فروشی جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، افزود: روزانه 7 الی 8 تن مرغ نیاز شهرستان می‌باشد که در حال حاضر با تلاش همکاران و فعالان صنف مرغ فروشان به تعادل و ثبات نسبی رسیده است.
بیشتر بخوانید
علت افزایش واحد‌های فروش مرغ زنده در سطح شهر چیست؟
مرغ را چند بخریم؟
شریف زاده با بیان اینکه بیشتر تخلف‌های مربوط به گران فروشی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود، اذعان کرد: گران فروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی را تشکیل می‌دهد و واحد‌های صنفی در صورت تخلف مکرر گران فروشی محکوم به نصب پارچه در دید عموم می‌شوند.
او عنوان کرد: یکی از دلایل کمبود گوشت مرغ در سطح عرضه خروج غیر قانونی مرغ زنده و گشتار شده به مقصد استان‌های دیگر با قیمت بالاتر است که با هماهنگی نیروی انتظامی در صورت مشاهده حمل و نقل بدونه مجوز بهداشتی و غیر قانونی با عاملان برخورد خواهد شد.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243339/گران-فروشان-مرغ-در-مهاباد-به-تغزیرات-حکومتی-معرفی-شدند
بستن   چاپ