پیام سپاهان
موج ناپایدار از بعدازظهر یکشنبه وارد اصفهان می‌شود
شنبه 9 اسفند 1399 - 14:33:46
پیام سپاهان - گروه استان‌ها ــ رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بعدازظهر روز یکشنبه با ورود موج ناپایداری به استان به تدریج شاهد افزایش ابر بوده و بارش‌ها از اواخر روز یکشنبه و از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز شده که به صورت بارش باران و برف ادامه دارد. - اخبار استانها -
فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار برای امروز و فردا در استان است که بر این اساس آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی ادامه داد: در مناطق مرکزی همانند کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان نیز شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس مهیا است و در برخی از مناطق استان به خصوص مناطق مرکزی نیز شاهد مه‌آلودگی خواهیم بود.
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان بیان کرد: از بعدازظهر روز یکشنبه با ورود موج ناپایداری به استان به تدریج شاهد افزایش ابر بوده و بارش‌ها از اواخر روز یکشنبه و از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز شده که به صورت بارش باران و برف ادامه دارد.
هواشناسی ایران 99/12/9|/ بارش برف و باران در 11 استان تا دوشنبههواشناسی ایران 99/12/8| بارش برف و باران تا دوشنبه در برخی استان‌ها/ سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شودهواشناسی ایران 99/12/6| برف و باران 3 روزه در 24 استان/هشدار کولاک برف و آبگرفتگی معابر وی پیرامون شدت بارش‌ها تصریح کرد: در روز دوشنبه شاهد ادامه فعالیت این موج بارشی در استان خواهیم بود که شدت بارش‌های آن برای نیمه جنوبی استاد پیش‌بینی شده و اکثر مناطق را در بر می‌گیرد، این در حالی بوده که میزان بارش‌ها زیاد نبوده و هشدارها در حد هشدار زرد هواشناسی است.
سیدان افزود: کلانشهر اصفهان نیز در روز دوشنبه با بارش همراه است، در حالی که این سامانه بارشی از بعدازظهر روز دوشنبه از منطقه خارج شده و تا ورود موج بعدی در روز پنجشنبه دیگر شاهد پدیده‌ای جوی در استان نیستیم.
وی خاطرنشان کرد: تغییرات دمایی زیادی را طی 24 ساعت آینده در پیش نداشته و روند کلی دما در حال افزایش است. بیشینه و کمینه دمای استان نیز بین 10 و 2- درجه در نوسان بوده و گرم‌ترین شهر استان چوپانان با 15 درجه و سردترین منطقه استان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با 7- درجه به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/167/س

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243338/موج-ناپایدار-از-بعدازظهر-یکشنبه-وارد-اصفهان-می‌شود
بستن   چاپ