پیام سپاهان
سهل‌انگاری رانندگان در مهاباد 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت
شنبه 9 اسفند 1399 - 14:32:39
پیام سپاهان - رحمان احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین حادثه که عصر روز گذشته روی داد، یک دستگاه خودرو پژو 206 از خیابان پتوبافی به داخل خیابان پارک ملت سقوط کرد. 
وی ادامه داد: در این حادثه یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و 2 نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: این حادثه به علت خارج شدن کتترل خودرو از دست راننده اتفاق افتاد.
احمدی اضافه کرد: در حادثه دیگر یک دستگاه خودرو پژو 405 به داخل سد مهاباد سقوط کرد که در این حادثه نیز راننده خودرو جان خود را از دست داد.
وی گفت: راننده این خودرو که به منظور ماهیگیری به حاشیه سد مهاباد رفته و خودرو خود را در شیب مشرف به این سد پارک کرده بود، به دلیل پایین رفتن خودرو از سرازیری به سمت دریاچه سد موفق به متوقف کردن وسیله نقلیه خود نبوده و همراه با این خودرو به داخل دریاچه سد سقوط کرد.
وی بیان کرد: در این حادثه سرنشین خودرو به علت خفگی جان خود را از دست داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی و شیلات مهاباد، خودرو به همراه سرنشین فوت شده از داخل آب بیرون کشیده شد.
به گزارش ایرنا، روزانه به طور میانگین 150 تماس با سامانه 125 این سازمان برقرار ولی کمتر از 10 درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.
هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.
برچسب‌ها آتش نشانی مهاباد حوادث رانندگی آذربایجان غربی سد مهاباد حوادث غیرطبیعی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243328/سهل‌انگاری-رانندگان-در-مهاباد-2-کشته-و-2-زخمی-برجای-گذاشت
بستن   چاپ