پیام سپاهان
بانوان خبرنگار مهابادی در جشنواره کشوری تالاب خوش درخشیدند
شنبه 9 اسفند 1399 - 14:32:20
پیام سپاهان - فاروق سخنور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه اصلی این جشنواره ماه گذشته در فضای مجازی محیط "اسکای روم" برگزار و از نفرات برتر بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر شد.
وی افزود: در این جشنواره آثار "سپیده خشمن" خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد و "تانیا شعفی" خبرنگار خبرگزاری کردپرس شایسته تقدیر شناخته شدند که لوح تقدیر آنها روز گذشته از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به این اداره ارسال و طی مراسمی به آنها اهدا شد.

پیام سپاهان

سخنور گفت: جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب با هدف گسترش آگاهی عمومی و افزایش سواد رسانه‌ای شهروندان در کشور برگزار شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد اضافه کرد: پیشتر "عبدالله رحمانی" خبرنگار خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد نیز در این جشنواره با خبری با عنوان "نفس‌های تالاب بین‌المللی قوپی باباعلی در مهاباد به شماره افتاد" توانسته بود مقام دوم بخش خبر را به خود اختصاص دهد.

پیام سپاهان

وی افزود: نخستین جشنواره کشوری آثار خبری در حوزه تالاب، امسال در سه بخش خبر و گزارش، عکس و اینفوگرافیک و فیلم و موشن گرافیک برگزار شد که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای 15 استان کشور در مجموع 392 اثر شامل 140 عکس، 47 فیلم و 205 اثر مکتوب (خبر و گزارش) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند که هیات داوران از بین این آثار، برترین‌های هر بخش را انتخاب کردند. 
نخستین جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب توسط طرح حفاظت از تالاب‌های ایران با همکاری دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط و مدیر خانه آب ایران برگزار شد.
برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست مهاباد معاونت طبیعی و تنوع زیستی تالاب آذربایجان غربی رسانه روز جهانی تالاب

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243325/بانوان-خبرنگار-مهابادی-در-جشنواره-کشوری-تالاب-خوش-درخشیدند
بستن   چاپ