پیام سپاهان
فروغ فرخزاد، واسط ازدواج مجدد پیمان قاسم‌خانی
شنبه 9 اسفند 1399 - 14:31:38
پیام سپاهان - ایبنا / ادبیات پیونددهنده آدم‌هاست و این بار شاهد ازدواج دو هنرمند به واسطه ساخت یک مستند ادبی بودیم.
 شخصیت‌های شناخته شده یا همان سلبریتی‌ها به دلیل شهرتی که دارند؛ همیشه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند و به همین دلیل حتا خبر ازدواج و طلاق آنها نیز خیلی زود در فضای مجازی منتشر یا به اصطلاح وایرال می‌شود. از این رو، طی روزهای گذشته نیز شاهد انتشار خبر ازدواج مجدد پیمان قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان با میترا ابراهیمی، روانشناس و مستندساز بودیم که به سرعت در فضای مجازی پخش شد.
جالب است بدانید که باب آشنایی این دو نفر فروغ فرخزاد و فرزندش، کامیار شاپور است. میترا ابراهیمی که دکترای روانشناسی دارد، تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می‌شود او دوره‌های فیلمنامه‌نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.
اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم‌خانی و میترا ابراهیمی که باعث آشنایی این دو نفر شد، به سال 1398 باز می‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه‌گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

پیام سپاهان

مستند «کامی» روایتگر زندگی کامیار شاپور (فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور) است. پرتره‌ای از مردی که می‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست. این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام بگذارد و او را فارغ از اینکه فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رویا و آرمان شخصی معرفی کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243314/فروغ-فرخزاد،-واسط-ازدواج-مجدد-پیمان-قاسم‌خانی
بستن   چاپ