پیام سپاهان
سونی امکان افزایش حافظه پلی استیشن 5 را ممکن می‌کند
جمعه 8 اسفند 1399 - 22:17:20
پیام سپاهان - زومیت / گزارش‌های به دست آمده از احتمال انتشار آپدیت نرم‌افزاری بزرگی برای پلی استیشن 5 می‌دهند که به دارندگان، اجازهٔ افزایش میزان حافظه دستگاه با خرید و اتصال حافظهٔ SSD را می‌دهد.
رسانهٔ خبری بلومبرگ در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند که زمانی به انتشار آپدیت بزرگ برای پلی استیشن 5 باقی نمانده است؛ آپدیتی که ویژگی‌های مختلفی ازجمله امکان اتصال حافظه‌ٔ SSD به کنسول نسل جدید سونی را می‌دهد. طبق گفته‌ها، آپدیت جدید در تابستان پیش‌رو منتشر می‌شود.
بااین‌حال، امکان اتصال هرنوع حافظهٔ SSD به کنسول پلی استیشن 5 وجود ندارد و تنها مدل‌هایی را می‌توان به کنسول جدید سونی متصل کرد که مهر تأیید شرکت ژاپنی را دریافت کرده باشند. حافظه‌ٔ داخلی و بسیار سریع کنسول پلی استیشن 5 سونی 825 گیگابایت حجم دارد که 667 گیگابایت آن در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. در نتیجه قطعا خیلی‌ها می‌خواهند این حافظه را افزایش بدهند. برای افزایش حافظهٔ پلی استیشن 5 هم می‌توان مدل‌های متفاوتی از حافظه‌های SSD پیشرفته را خریداری کرد و در فرایند‌ای نسبتا آسان به نصب هرکدام از آن‌ها پرداخت؛ حافظه‌هایی که طبیعتا تعداد آن‌ها و قیمت آن‌ها به ترتیب با گذر زمان افزایش و کاهش پیدا خواهد کرد. بااین‌حال، مارک سرنی گفت که پیش از خرید حافظهٔ SSD منتظر باشید که سونی فهرست کاملی از حاظه‌های پشتیبانی‌شده در پلی استیشن 5 را منتشر کند؛ فهرستی که با گذر زمان تعداد حافظه‌های SSD تأییدشده در آن بیشتر از قبل می‌شود.
آپدیت نرم‌افزاری مورد بحث که در تابستان برای پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود، میزان تطابق عملکرد فن کنسول با گرمای تولیدشده توسط حافظهٔ SSD اضافه را افزایش می‌دهد. سازندگان پلی استیشن 5 در گذشته گفته بودند که سیستم خنک‌کنندگی خاص کنسول مدام با آپدیت‌های نرم‌افزاری پیشرفت می‌کند تا بهینه‌ترین عملکرد ممکن را داشته باشد. در نتیجه اگر به‌شدت علاقه‌مند به افزایش حافظه کنسول پلی استیشن 5 خود هستید، باید تا تابستان سال جاری میلادی منتظر بمانید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243036/سونی-امکان-افزایش-حافظه-پلی-استیشن-5-را-ممکن-می‌کند
بستن   چاپ