پیام سپاهان
مدیریت توزیع کالا نیازمند تنظیم است
جمعه 8 اسفند 1399 - 20:49:50
پیام سپاهان - حجت الاسلام موسوی خراسانی با انتقاد از گرانی میوه و مواد غذایی، آن را نتیجه توزیع نادرست خواند و خواستار تنظیم و برنامه ریزی درست کالا برای ورود به بازار با هدف کاهش قیمت ها شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلشهر با برشمردن فضائل حضرت علی (ع) گفت: محبت به حضرت علی (ع) نباید مانع از انجام وظایف اسلامی شود زیرا امیرالمومنین در زهد و عبادت درمیان اهل شیعه و سنت مشهور بوده است و شیعه این حضرت، باید در مسیر او حرکت کند.
امام جمعه گلشهر با تاکید بر اینکه گرانی های کالا قابل توجیه نیست، بیان کرد: بازار تنظیم کالا، به تنظیم نیاز دارد زیرا کشور کمبود مواد غذایی و میوه ندارد و گویا سیاست مواد غذایی آمریکا در کشور، توسط بعضی اشخاص یا دلال ها در حال انجام است.
وی با یادآوری اینکه آمریکا گندم خود را به دریا می ریزد تا قیمت آن پایین نیاید، افزود: ورود کالا به بازار ، حالت قطره چکانی دارد که سبب سخت شدن اوضاع مردم می شود و مردم از مسئولان و نظام متنفر شوند.
حجت الاسلام موسوی با یادآوری اینکه میوه همانند برخی کالاها قابلیت احتکار ندارند، به میزان کافی وارد بازار نمی شوند، ادامه داد: دولت می تواند دلال ها را شناسایی و مدیریت کند و از به هم ریختگی بازار پیشگیری نماید و مردم حق اعتراض و سوال در این زمینه را دارند.
امام جمعه گلشهر با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی صبور هستند و بر تحریم هایی که سنگین غرب مقاومت کردند، یادآوری کرد: تحریم های آمریکا در پنج سال پیش برنامه ریزی شده بود تا شش ماهه ایران را تسلیم کند اما مردم ایران اسلامی استوار ماندند و در همه صحنه ها حضور یافتند.
وی در پایان با بیان اینکه عدم نظارت ها، کار را ضعیف می کند، خواستار رعایت حال مردم در بعضی ادارات شهرستان شد./
پایان پیام/563

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243028/مدیریت-توزیع-کالا-نیازمند-تنظیم-است
بستن   چاپ