پیام سپاهان
عملکرد تیم درمان در دوران کرونا قابل تقدیر است/ کمک به نیازمندان انجام شود
جمعه 8 اسفند 1399 - 20:49:47
پیام سپاهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: عملکرد تیم درمان در این مدت یکساله در مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم این تلاش آنان تا پایان این شرایط ادامه یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های امروز نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان به عملکرد تیم درمان در این یکساله اشاره کرد و اظهارداشت: عملکرد تیم درمان در این مدت در مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم این تلاش آنان تا پایان این شرایط ادامه یابد.
امام جمعه اصفهان افزود: کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام تلاش و همت خود را برای مقابله با ویروس کرونا بکارگرفتند تا جان افراد را حفظ کنند و بسیاری از پس تلاش این افراد سلامت ماندند و از مرگ دور شدند.
وی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان بسیاری به موضوع سلامت جامعه اهمیت داد و همواره خواهان سلامت جامعه بود و در تغییرات عددی مرگ و میرها واکنش می داد و نگران جان مردم بود.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه کشورهای مدعی قادر به کنترل ویروس در کشورشان نبودند ، تصریح کرد: این وضعیت بد در کشورهای آنان موجب بروز مشکلات زیادی شده و ادعاهای آن ها نتوانسته چاره گشایی کند.
وی به دستور رهبر معظم انقلاب برای خودداری از خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی اشاره کرد و گفت: چنین دستوری به موقع و به جا بود ولی برخی که منافع خود را در چنین خریدی می دیدند همواره مخالفت و شکایت داشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آنان واکسن مورد نیاز مردم کشورهای خود را تولید کنند و نیازی به صادرات به دیگر نقاط دنیا نیست و در آینده واکسن تولیدی کشورمان نیز عرضه خواهد شد.
*کمک به نیازمندان در شب عید
وی به فرارسیدن ایام نوروز و شرایط خاص معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های حمایتی برای نیازمندان مورد توجه عموم مردم باشد و برای چاره گشایی از مشکلات کمک کنند.
امام جمعه اصفهان بر رعایت اصول دینی و حرمت افراد نیز تاکید کرد و افزود: این کمک ها و حمایت های مردمی باید با حفظ حرمت انسان باشد و بی حرمتی نشود که ائمه جمعه و جماعات این مسائل را تذکر بدهند.
*تاکید رهبر انقلاب بر وحدت
وی به اجلاسیه نیم روزه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این برنامه در سال های گذشته به مدت سه روز برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت نیم روز انجام شد که صحبت های مقام معظم رهبری بخشی از این برنامه بود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت در این نشست تاکید کردند و همکاری دولت و مجلس برای رفع نیازهای مردم و پیشرفت کشور را تذکر و مورد توجه قرار دادند.
پایان پیام/128

http://www.sepahannews.ir/fa/News/243027/عملکرد-تیم-درمان-در-دوران-کرونا-قابل-تقدیر-است--کمک-به-نیازمندان-انجام-شود
بستن   چاپ