پیام سپاهان
خبری خوب برای صاحبان گوشی تاشو سامسونگ
جمعه 8 اسفند 1399 - 19:24:36
پیام سپاهان - ترنجی / سامسونگ اخیرا اعلام کرده است که به روزرسانی One UI 3.1 را برای دستگاه های گلکسی قدیمی تر نیز عرضه خواهد کرد. تا به اینجای کار این به روزرسانی برای سری گلکسی اس 20، سری گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فلیپ، گلکسی زد فلیپ 5G و سری گلکسی نوت 10 عرضه شده است و حالا نوبت به نسخه اول گلکسی فولد رسیده است که آن را دریافت کند.
به روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی فولد
سامسونگ انتشار به روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی فولد را از فرانسه آغاز کرده است و به تدریج برای سایر بازارها نیز این به روزرسانی را منتشر خواهد کرد. نسخه آخرین به روزرسانی رابط کاربری، F900FXXU4EUBF است. ما هنوز لیست تغییرات رسمی این به روزرسانی را در اختیار نداریم، اما می دانیم که به همراه این به روزرسانی، پچ امنیتی ماه مارس 2021 نیز عرضه خواهد شد. این به روزرسانی تغییرات جزئی در رابط کاربری، ویژگی Private Share، پاک کن اشیاء، کنترل وسایل خانه هوشمند گوگل، و قابلیت حذف اطلاعات مکانی از تصاویر پیش از به اشتراک گذاشتن آنها را به ارمغان خواهد آورد، اما ویژگی Google Discover Feed در این به روزرسانی نخواهد بود.
اگر کاربر گلکسی فولد هستید و هنوز به روزرسانی One UI 3.1 را دریافت نکرده اید، می توانید به صورت دستی آن را دریافت کنید. کافیست به تنظیمات گوشی، بخش به روزرسانی سیستم رفته و گزینه دانلود و نصب بر روی دستگاه را انتخاب کنید. اگر نمیخواهید صبر کنید تا این به روزرسانی به صورت OTA برای شما عرضه شود، شما همچنین می توانید این نسخه نرم افزاری جدید را از بخش نرم افزاری ما دریافت کنید و به صورت دستی گوشی را فلش کنید.
گلکسی فولد اولین گوشی تاشو سامسونگ بود که به همراه اندروید 9 در فوریه 2019 عرضه شد. این دستگاه سال گذشته به روزرسانی اندروید 10 را دریافت کرد و ماه گذشته نیز اندروید 11 به همراه به روزرسانی رابط کاربری One UI 3.0 برایش عرضه شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/242979/خبری-خوب-برای-صاحبان-گوشی-تاشو-سامسونگ
بستن   چاپ