پیام سپاهان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:
فلسفه و رسالت ورزش، سلامتی، شادابی و شور و نشاط اجتماعی است
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 08:52:40
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: فلسفه و رسالت ورزش سلامتی، شادابی و شور و نشاط اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی آذربایجان شرقی،حسین فتحی در نشست با مدیران، مربیان و بازیکنان تیم والیبال دختران انجمن تکنسینهای دارویی استان با اشاره به نقش و کارکرد ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی اظهار کرد: ورزش در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی از ویژگی های خاصی برخوردار است.
وی به تاثیر ورزش در راندمان تولید در واحدهای تولیدی صنعتی اشاره و تصریح کرد: ورزش در عرصه های کارگری موجب سلامتی و شادابی نیروی کار و موجب افزایش بهره وری و رضایت کارگران را فراهم میکند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با یادآوری تلاشهای صورت گرفته توسط انجمن تکنسین های دارویی تبریز از مدیریت، مربیان و بازیکنان تیم والیبال دختران تبریز قدردانی کرد .
در این نشست علوی رئیس انجمن تکنسینهای داروئی استان، امیدی رئیس فدراسیون ورزش کارگری استان، تبریزی دبیر انجمن و دباغی مربی و سرپرست تیم با قدردانی از حمایت های صورت گرفته توسط اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی از حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی قدردانی کرده نقطه نظرات کارشناسی خود را جهت ارتقاء سطح و جایگاه ورزش در استان ارائه کردند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.sepahannews.ir/fa/News/241617/فلسفه-و-رسالت-ورزش،-سلامتی،-شادابی-و-شور-و-نشاط-اجتماعی-است
بستن   چاپ