پیام سپاهان
واگذاری 31 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی البرز
شنبه 25 بهمن 1399 - 18:28:31
وزارت رفاه
پیام سپاهان - به مناسبت ایام الله دهه فجر تعداد 31 واحد مسکونی در استان البرز افتتاح و به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار شد.

به گزارش اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی البرز در خصوص این افتتاحیه و واگذاری مسکن به مددجویان استان گفت: 31 واحد مسکونی بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.
وی ادامه داد: نهضت مسکن مددجویان بهزیستی استان البرز از سال 86 تاکنون با پیش بینی ساخت پنج هزار و 599 واحدمسکونی آغاز شده که تاکنون تعداد سه هزار و 500 خانوار مددجو صاحب خانه شده اند و ساخت 2 هزار و 142 واحد دیگر نیر در حال انجام است.
حیدری ادامه داد: در حوزه مسکن برای خانواده‌های 2 معلول به بالا در حوزه شهری مبلغ 140 میلیون تومان و در حوزه روستایی مبلغ 85 میلیون تومان بلاعوض با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.
وی اضافه کرد : همچنین دیگر خانوارهای تحت پوشش از مبلغ 10 میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار خواهند بود که در پروژه تامین مسکن محرومین که از طرف سازمان برنامه و بودجه آغاز شده مبلغ 20 تا 30 میلیون تومان از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام خمینی واریز می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: همزمان با البرز آیین واگذاری دو هزار و 381 واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان بهزیستی سراسر کشور برگزار شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/235651/واگذاری-31-واحد-مسکونی-به-مددجویان-بهزیستی-البرز
بستن   چاپ