پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:
لرستان در جایگاه نه استان برتر پرداخت وام اشتغال روستایی قرار گرفت
سه شنبه 21 بهمن 1399 - 13:39:01
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: این استان بر اساس جدیدترین اعلام وزارتخانه، با بیش از 284 میلیارد تومان در جایگاه نه استان برتر در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی کشور قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب افزود: طی حدود سه سال گذشته 284 میلیارد و 205 میلیون تومان تسهیلات ارزان اشتغال روستایی و عشایر در این استان پرداخت شده است .
وی اظهار کرد: این اعتبار به یک هزار و 307 طرح با ظرفیت اشتغال پنج هزار و 440 نفر در استان لرستان پرداخت و عقد قرارداد شده و انحراف تسهیلات دریافتی کمتر از 10 درصد بوده است .
آشتاب به پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت : همچنین به کسب کارهای آسیب دیده از کرونا نیز 187 میلیارد و 556 میلیون تومان با اشتغال 35 هزار و 384 توسط یانکهای عامل پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نظارت دقیقی بر تعهدات اشتغال طرح‌های اشتغال روستایی استان داشته باشند تا به درستی در طرح مورد نظر هزینه شود .
وی اظهار کرد: تعهدات اشتغال طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری و تولید این طرح های اقتصادی رصد و پیگیری شود و در صورت انحراف بعد از تذکر، برخوردهای لازم مطابق آیین نامه انجام گیرد .
آشتاب با اشاره به تعیین تکلیف اعتبارات باقی مانده و ابلاغ شده به طرح های بزرگ و دارای توجیه استان افزود: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی نسبت به پرداخت تسهیلات لازم از محل اعتبارات ابلاغ شده سیل اقدام کنند .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/234135/لرستان-در-جایگاه-نه-استان-برتر-پرداخت-وام-اشتغال-روستایی-قرار-گرفت
بستن   چاپ