پیام سپاهان
با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری انجام شد:
افتتاح مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم
سه شنبه 21 بهمن 1399 - 13:38:51
وزارت رفاه
پیام سپاهان - با حضور امید ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بخش جعفرآباد قم مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ، در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور امید ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، بهرام سرمست استاندار قم ، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مسئولین استان، در بخش جعفرآباد قم مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم افتتاح شد.
مصطفی کاویانی ضمن تأکید بر حمایت از بخش تعاون در کنار بخش خصوصی گفت: مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت با ظرفیت کشتار دو هزار راس دام سبک و یک صد راس دام سنگین در هر شیفت کاری و اشتغالزایی مستقیم 200 نفر یکی از مهم ترین طرح‌های بخش تعاون استان قم است که نقش زیادی در سلامت مواد پروتئینی و همچنین ایجاد اشتغال دارد.
وی افزود : این کشتارگاه دارای سالن کشتار، بسته بندی، سردخانه، آلایش وکارخانه تبدیل ضایعات و تصفیه خانه است و با سرمایه گذاری هشتاد میلیارد تومان و در زمینی به مساحت بیست هکتار راه اندازی شده است.
کاویانی نزدیکی این واحد صنعتی به دامشهر و جایگاه آن در فاصله هفت کیلومتری شهر قم را از ظرفیت‌های کشتارگاه طیب گوشت خواند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: با توجه به این که کشتارگاه داخل شهر تا چند ماه آینده تعطیل می‌شود،ظرفیت کشتارگاه طیب گوشت تامین کننده کشتار استان و همچنین استان‌های همجوار خواهد بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/234131/افتتاح-مجتمع-کشتارگاهی-طیب-گوشت-شرکت-تعاونی-توسعه-و-عمران-شهرستان-قم
بستن   چاپ