پیام سپاهان
اخبار انتظامی کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 21:53:51
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی مهاباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد - سردشت به یک دستگاه مینی بوس مشکوک شده و با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد توحیدی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، موفق به کشف 3 هزار و 690 قرص روان گردان غیرمجاز (متادون) که به طور ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، شدند.
وی اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه مینی بوس فیات توقیف و یک نفر متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.
محموله لوازم آرایشی قاچاق در سردشت کشف شد
فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک محموله لوازم آرایشی و بهداشتی با هوشیاری ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ موسی بهاری افزود: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای گذری از ایست بازرسی زمزیران به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی‌ از این خودرو 536 قلم لوازم آرایشی برقی، الکترونیکی و قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش ریالی این کشفیات 100 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ بهاری اظهار داشت: راننده این خودرو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شد.
کشف مواد مخدر از نوع تریاک در مهاباد
فرمانده انتظامی مهاباد از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران این انتظامی، در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرنگ توحیدی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در ورودی شهرستان مهاباد متوقف کنند که در این زمینه سه کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف شد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مصمم است و همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه است اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سردشت انتظامی قوه قضاییه

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229227/اخبار-انتظامی-کوتاه-از-جنوب-آذربایجان‌غربی
بستن   چاپ