پیام سپاهان
مدیرکل تعاون استان اصفهان:
رییس هیئت ورزش کارگری به توسعه در سطح بنگاهها توجه کند
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 16:30:35
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رییس جدید هیئت ورزش کارگری باید در برنامه هایش به توسعه ورزش کارگری در سطح بنگاه ها توجه کند.

کامران کلانی امروز (چهارشنبه_8بهمن ماه)در مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، با تقدیر از زحمات جواد شیرانی طی سال ها فعالیت در ورزش کارگری اصفهان اظهار کرد: جامعه امروز ایران به امید و امید آفرینی نیاز دارد و ورزش کارگری نیز به شدت به بهبود سرمایه اجتماعی و انسجام اجتماعی نیاز دارد و ضروری است به ورزش همگانی توجه بیشتری شود.
وی افزود: رییس جدید هیئت ورزش کارگری باید در برنامه هایش به توسعه ورزش کارگری در سطح بنگاه ها توجه خاصی کند.
در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: هیئت ورزش کارگری ازجمله هیئت‌هایی است که مورد توجه خاص وزارت ورزش و جوانان است چرا که رقابت‌های آسیایی و جهانی برای ورزش کارگری به صورت منظم برگزار می‌شود.
محمد طباطبایی گفت: در هیئت ورزش کارگری باید در هر 2 حوزه ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت کرد و سلامت کارگران مد نظر قرار گرفته شود.
وی با مخاطب قراردادن ستاری رئیس جدید این هیئت خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیریت جدید در راستای برنامه‌های فدراسیون ورزش کارگری و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، فعالیت کند و از قدرت و نفوذ رسانه ها نیز برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.
طباطبایی تاکیدکرد: امیدوارم در راستای اهداف و برنامه‌هایی که تدوین کردید، موفق باشید. ورزش کارگری برای ورزش استان و اداره ورزش اصفهان بسیار مهم و با اهمیت است و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش در کنار هیئت ورزش کارگری خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229049/رییس-هیئت-ورزش-کارگری-به-توسعه-در-سطح-بنگاهها-توجه-کند
بستن   چاپ