پیام سپاهان
کمبود سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها علت خاموشی شهرک‌های صنعتی
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:10:41
پیام سپاهان - حمید علاقه‌مندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خاموشی‌های اخیر مربوط به خاموشی‌ شهرک‌های صنعتی است و بر روی مشترکانی که در جوار صنایع هستند اعمال می‌شود و مشترکان خانگی هیچ‌گونه خاموشی نداشته‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: جدول‌هایی به صنایع اعلام کرده‌ایم و در صورتی که در تولید برق دچار مشکل شدیم طبق آن جدول‌ها خاموشی اعمال می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه در همه روزها خاموشی نداریم، اضافه کرد: این خاموشی‌ها به‌ علت مشکلات موجود و کمبود تولید برق به واسطه کمبود سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها صورت می‌گیرد و این وضعیت حداکثر تا سه روز آینده استمرار خواهد داشت.
علاقه‌مندان تصریح کرد: مدت زمان این خاموشی‌ها حداکثر دو ساعت بوده‌ است و مشترکان می‌توانند از طریق اپلیکشن برق من از قبوض و ساعات خاموشی‌ها مطلع شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان بیان داشت: به تمام مشترکان برق صنعتی از روز قبل پیام ارسال می‌کنیم و ساعات خاموشی را اطلاع می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه خاموشی صنایع همراه با میزان ضرری است که متحمل می‌شوند، افزود: همچنین با بهبود وضعیت هوا به این علت که می‌توانیم سوخت تحویلی کافی به نیروگاه‌ها اختصاص دهیم، این شرایط خاتمه پیدا می‌کند.
انتهای پیام/63058/ص20/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229040/کمبود-سوخت-تحویلی-به-نیروگاه‌ها-علت-خاموشی-شهرک‌های-صنعتی
بستن   چاپ