پیام سپاهان
توقیف محموله قاچاق در شهرضا/ کشف 9 کیلو تریاک در نایین
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:09:07
پیام سپاهان - به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز 8 بهمن ماه سال 99 را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
توقیف محموله قاچاق در شهرضا سرهنگ"صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل هوشمندانه خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
اوافزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از قسمت بار آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات 3 دستگاه کولر اسپیلت، 2 دستگاه یخچال، یک دستگاه چرخ خیاطی، 36 دستگاه چای ساز و 14 دستگاه اتوبخار خارجی کشف کردند که راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای این کالا‌ها بود و مشخص شد آن‌ها را از راه‌های قاچاق تهیه کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه 5 میلیارد ریال است، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد. کشف 9 کیلو تریاک در نایین سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و نا امن سازی مسیر‌ها در ایستگاه بازرسی شهید شرافت، با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و تجربیات قبلی، به یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ با بار خیار مشکوک و توقیف شد.
او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 9 کیلو و 340 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر صندلی و پشت صفحه کیلومتر، به صورت ماهرانه جاساز شده بود را کشف و در این راستا 2 سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. کشف 2 تن و 250 کیلو چوب قاچاق در مبارکه سرهنگ "رضا محمدی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان مبارکه مطلع شدند مقداری چوب بلوط در یک انبار دپو شده که وارد عمل شدند.
او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که 2 تن و 250 کیلو چوب بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

پیام سپاهان

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. کشف 14 دستگاه ماینر قاچاق در شاهین شهر سرهنگ "علی صادقی بیان داشت: ماموران کلانتری 11 در اجرای طرح نصر و برابر اخبار واصله مبنی بر نگهداری کاللای قاچاق در یک منزل مسکونی، به محل مورد نظر اعزام شدند.
او افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم از منزل مورد نظر بازرسی شد که 14 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد:ارزش ماینر‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.
سرهنگ صادقی اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229025/توقیف-محموله-قاچاق-در-شهرضا--کشف-9-کیلو-تریاک-در-نایین
بستن   چاپ