پیام سپاهان
عرصه را برای فراریان مالیاتی تنگ خواهیم کرد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:08:24
پیام سپاهان - مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: در سال آینده بحث مالیات سیصد هزار میلیارد مطرح است و معادله در حال سخت شدن است و از طرفی نمی‌توانیم به همه بخش ها فشار بیاوریم.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ بهروز مهدلو در جمع صنعتگران استان اصفهان گفت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و بدون تعارف صنعتگران سربازان خط مقدم هستند، درحال حاضر هریک از بخش ها هم باید مدافع حقوق خود باشد و هم از دیگر واحد ها حمایت کند.
وی ادامه داد: در سال آینده بحث مالیات سیصد هزار میلیارد مطرح است و معادله در حال سخت شدن است و از طرفی نمی‌توانیم به همه بخش ها فشار بیاوریم، درنظر داریم، با حمایت فعالان اقتصادی عرصه را برای فراریان مالیاتی تنگ کنیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نبوده است که در این دوسال به سبب مالیات بسته شده باشد و بر اساس قانون سال گذشته به فعالان اقتصادی یک هزار میلیارد تخفیف داده است.
مهدلو در خصوص دیرکرد ادارات دولتی در قرارداد هایشان با صنعتگران، گفت: اگر دستگاه های دولتی هزینه صنعتگران را نپردازند ما با بررسی مدارک حامی صنعت گران خواهیم بود و مالیات را در تقسیط های طولانی مدت در نظر میگیریم.
وی خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده‌ایم گوش شنوای صنعتگران باشیم و بسته های حمایتی که برای صنعتگران درنظر گرفته ایم در هیچ استانی موجود نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229016/عرصه-را-برای-فراریان-مالیاتی-تنگ-خواهیم-کرد
بستن   چاپ