پیام سپاهان
ستاری در راند دوم، رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان شد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:08:08
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با انتخاب قاسم ستاری فرید به عنوان رئیس جدید هیئت به کار خود پایان داد.
مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان امروز چهارشنبه (8 -بهمن ماه) در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان با حضور رئیس و دبیر و معاون اداری و پشتیبانی فدراسیون ورزش کارگری، نماینده وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی استان اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان استان صفهان و معاونین وی، اعضا مجمع و رسانه ها برگزار شد.
به گزارش ایسنا، داود اتحادی، اسماعیل پناهنده، مهدی حکیمیان، قاسم ستاری، وحید طاهری نیک بختی پنج کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست ثبت نام کرده بودند که حضور نیافتن طاهری نیک بختی به منزله انصراف وی تلقی شد همچنین در ادامه نیز اتحادی به نفع ستاری انصراف داد.
در پایان فرآیند رای گیری از مجموع 21 رای ماخوذه هر کدام 10 رای به خود اختصاص دادند و یک رای نیز سفید اعلام شد که کار به دور دوم کشیده شد و در دوم انتخابات قاسم ستاری فرید با کسب 11 رای به مدت حداقل چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد. پناهنده نیز 10 رای را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229014/ستاری-در-راند-دوم،-رئیس-هیئت-ورزش-کارگری-استان-اصفهان-شد
بستن   چاپ