پیام سپاهان
اولین استانی بوده ایم که صدور جواز ها را به خانه صنعت و معدن سپرده‌ایم
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:07:43
پیام سپاهان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: پنج هزار طرح صنعتیِ در دست اجرا در استان اصفهان موجود است که با استعلام از محیط زیست درصد بالایی از این طرح ها به نتیجه خواهند رسید و چراکه به دنبال پیشرفت صنایع در استان اصفهان هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ایرج موفق در جمع صنعتگران استان اصفهان گفت: استان اصفهان همواره پتانسیل های بالایی در بخش های صنعتی، معدنی و تجاری داشته و دارد.
وی ادامه داد: با همفکری هایی که با بخش خصوصی داشته ایم باز خورد نظرات به خوبی انتقال داده شده است و موظف هستیم مسیر را به گونه ای دنبال کنیم که موانع تولید را از سر راه برداریم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: ما در تمامی کارگروه هایی که به سبب حمایت از تولید ایجاد شده است از تمامی همکاران نهایت قدردانی را داریم، اولین استانی بوده ایم که صدور جواز ها را به خانه صنعت و معدن سپرده‌ایم.
موفق با ابراز خرسندی از موفقیت های خانه صنعت در بخش جذب گفت: خیالمان راحت است که جوازهای تاسیس، سرانجام خوبی خواهند داشت چراکه کارشناسی های خانه صنعت به نحو احسن در حال انجام است.
وی افزود: مبحث فعال سازی واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل به خوبی توسط خانه صنعت در حال انجام است و امیدواریم این روند ادامه دار باشد و بروکراسی‌های اداری را به حداقل برسانیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، گفت: در ارتباط با بحث تسهیلات جلسات متعددی برگزار شده و اتفاقات خوبی در تبصره 18 و توسعه ها، درحال شکل گیری است.
موفق خاطرنشان کرد: پنج هزار طرح صنعتیِ در دست اجرا در استان اصفهان موجود است که با استعلام از محیط زیست درصد بالایی از این طرح ها به نتیجه خواهند رسید و چراکه به دنبال پیشرفت صنایع در استان اصفهان هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229005/اولین-استانی-بوده-ایم-که-صدور-جواز-ها-را-به-خانه-صنعت-و-معدن-سپرده‌ایم
بستن   چاپ