پیام سپاهان
امروز نجات مردم با تولید و اشتغال است
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 14:07:29
پیام سپاهان - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: درحال حاضر مردم با فشارهای اقتصادی زیادی مواجه هستند و در سال جاری صنعتگران اصفهانی جهش تولید را به نمایش گذاشتند و بخش دولتی اگر همراهی خود را بیشتر کند شاهد افزایش جهش تولید خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در جمع صنعت گران گفت: بسیاری از تفییض اختیارات به خانه صنعت و معدن و تجارت اصفهان داده است و گفتنی است که این اتفاق تنها در اصفهان انجام شده است.
وی ادامه داد: امروز معادن با مشکلات زیادی روبرو هستند، امروز قیمت حمل و نقل با فزایش روبرو بوده و این درحالی است که خدماتی برای رانندگان در نظر نگرفته‌اند.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: درحال حاضر مردم با فشارهای اقتصادی زیادی مواجه هستند و در سال جاری صنعتگران اصفهانی جهش تولید را به نمایش گذاشتند و بخش دولتی اگر همراهی خود را بیشتر کند شاهد افزایش جهش تولید خواهیم بود.
سهل آبادی ادامه داد: کارفرمایان می‌توانند کارگران خود را از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) استخدام نمایند تا همراهی سازمان بیمه تامین اجتماعی را به دنبال داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: برگ زرینی که امروز به عنوان نماینده صنعتگران به ما داده شده است توفیق الهی است که در این شرایط دشوار خادم مردم و صنعتگران باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/229001/امروز-نجات-مردم-با-تولید-و-اشتغال-است
بستن   چاپ