پیام سپاهان
اطلاعات جدیدی از بازی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر شد
جمعه 3 بهمن 1399 - 10:28:30
پیام سپاهان - گیم فا / سازندگان عنوان Sherlock Holmes: Chapter One در استودیوی فراگ‌‌ورز (Frogwares) اخیراً اطلاعاتی جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند.
آقای سرگی اوگانسیان (Sergei Oganesyan)، مدیر ارتباطات استودیوی فراگ‌ورز، در خصوص ساختار و مدت‌زمان گیم‌پلی بازی Sherlock Holmes: Chapter One گفت:
می‌توانم به شما بگویم که 5 ماموریت اصلی در این بازی وجود دارد و همه آنها از طریق یک داستان پیوسته به هم متصل می‌شوند. ما همچنین بیش از 30 فعالیت جانبی در بازی داریم و برخی از آن‌ها در واقع به وسعت ماموریت‌های اصلی هستند. به پایان رساندن داستان اصلی بازی Sherlock Holmes: Chapter One بین 12 الی 15 ساعت به طول می‌انجامد. همچنین در صورتی که بخواهید همه‌ی فعالیت‌های اصلی و جانبی را انجام دهید، این مقدار به 40 الی 50 ساعت می‌رسد.
همه‌ی ماموریت‌های اصلی و چالش‌های فرعی در Sherlock Holmes: Chapter One نتایج متفاوتی را بر اساس انتخاب‌های شما و سیستم اخلاقی درپی خواهد داشت. همچنین این بازی چند پایان متفاوت را ارائه می‌دهد.
همانند بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments، در این نسخه نیز شما می‌توانید یک فرد را به طور اشتباهی متهم کنید. در هر ماموریت اصلی، چند مظنون مختلف خواهید داشت و معمولاً شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را به عنوان مجرم تعیین کنید. البته بستگی به این دارد که چه تعداد از سرنخ‌ها را پیدا کرده‌اید و چگونه متن‌ها را تفسیر کرده و آن‌ها را با هم تفکیک خواهید کرد. بنابراین ممکن است در تحقیقات خود به نتیجه نرسید، اما داستان بدون در نظر گرفتن این امر ادامه خواهد یافت.
اوگانسیان در ادامه افزود که تغییر ظاهر و مبدل کردن، بخش بزرگی از این بازی خواهد بود.
استفاده از لباس مبدل و تغییر ظاهر بخش بزرگی از Sherlock Holmes: Chapter One خواهد بود. در زمان تجربه‌ی بازی، شما می‌توانید لباس‌های جدیدی را پیدا کرده و یا خریداری کنید. این امر موجب می‌شود تا اعتماد گروه‌های مختلف اجتماعی را جلب کرده، به مناطق بسته دسترسی پیدا کنید و یا به راحتی ظاهر شرلوک را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی نمایید. می‌توانید لباس‌های جدید، کلاه، عینک را بدست آورده و ظاهر صورت و ریش خود را تغییر دهید. حتی در صورت نیاز به ارائه‌ی ظاهر پیر، می‌توانید کبودی و چین و چروک ایجاد کنید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/226028/اطلاعات-جدیدی-از-بازی-Sherlock-Holmes--Chapter-One-منتشر-شد
بستن   چاپ