پیام سپاهان
باشگاه‌های ورزشی لرستان 100 میلیارد تومان از کرونا خسارت دیدند
جمعه 3 بهمن 1399 - 08:23:18
پیام سپاهان - "علیرضا معتمدی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون 856 باشگاه ورزشی دارای مجوز در لرستان فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از 40 درصد را باشگاه های بدنسازی تشکیل می‌دهند و رشته های همگانی مانند آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در جایگاه بعدی هستند.
وی ادامه‌ داد: علاوه بر این رشته های رزمی (کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ووشو)، فوتبال، فوتسال، والیبال، کوهنوردی، ژیمناستیک و سوارکاری بیشترین تعداد باشگاه ها را در لرستان تشکیل می‌دهند.
وی بیان کرد: باتوجه به وارد شدن خسارت ناشی از کرونا به باشگاه داران در لرستان تسهیلات کرونایی در 2 مرحله پرداخت شد که ثبت نام مرحله دوم آن از آذرماه آغاز و تا پایان دی ماه ادامه داشت.
معتمدی گفت: 850باشگاه ورزشی در لرستان وجود دارد که 483 باشگاه ثبت نام اولیه را انجام داده و لیست متقاضیان به وزارت ورزش و پس از آن به وزرات کار ارسال شده است.
وی افزود: از تعداد 483 باشگاهی که مراحل ثبت نام را انجام داده تعداد 230 باشگاه تایید شده است که در این میان تعدادی از باشگاه داران که موفق به تکمیل مدارک خود و یا موفق به ثبت نام نشده اند تا پایان دی ماه می توانند در سامانه ثبت نام کنند.
مسئول امور باشگاه‌های ورزشی لرستان ادامه داد: سقف تسهیلات پرداختی به باشگاه داران لرستانی از 80میلیون تومان تا یک میلیارد تومان می باشد که بانک ها موظف به پرداخت آن می باشند.
وی اظهار کرد: ویروس کرونا آسیب های غیر قابل جبرانی بر زیر ساخت های ورزشی ، سلامت جامعه و اشتغال باشگاه داران و مربیان وارد کرده است.
62 هزار و 991 نفر از شهروندان این استان از ابتدای شیوع کرونا تا 30 دی ماه به این ویروس مبتلا شده‌اند.
اکنون شهرستان های خرم آباد، ازنا، الیگودرز، پلدختر، دلفان و سلسله در وضعیت زرد(خطر متوسط) و شهرستان های بروجرد، کوهدشت، دورود، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع کرونا قرار دارند.
برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

http://www.sepahannews.ir/fa/News/226012/باشگاه‌های-ورزشی-لرستان-100-میلیارد-تومان-از-کرونا-خسارت-دیدند
بستن   چاپ